וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: ישראל זכתה במדליית זהב באליפות אירופה

27.11.2020 / 18:16

וקסמן, דיין, קרמנרקו, טילגין, בן רובי ושפושניקוב רשמו הישג יפה מאוד. יש לציין שמתחרות רבות לא הגיעו אל האליפות

הישג יפה לנבחרת הנשים של ישראל בהתעמלות אומנותית, שזכתה היום (שישי) במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב ומדליית כסף בקטגוריה המדינתית. יש לציין כי ישראל היא אחת המדינות הבודדות ששלחה נציגות מכל קטגוריה לתחרות, כך שרבות מהמתעמלות הבכירות מאירופה לא נוכחות באליפות. בעקבות הקורונה, התחרו באליפות הזו שש נבחרות בלבד. רוסיה, שתמיד נחשבת למועמדת ודאית למדליית זהב, לא הגיעה וכך גם בולגריה, ספרד ואיטליה שנחשבות לארבע מהנבחרות הטובות בעולם.

מתעמלות נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
הישג יפה מאוד לנבחרת/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

הנבחרת הקבוצתית עלתה היום למקצה המוקדמות השני עם תרגיל החישוקים האלות האנרגטי ועליו קיבלה את הציון 33.475 שזיכה אותה במקום הראשון בקטגוריה זו. בשקלול תוצאות תרגיל הכדורים (34.1) אותו ביצעו אתמול תעלה הנבחרת על הפודיום בקטגוריית הקרב רב במקום הראשון.

הנבחרת מורכבת מהמתעמלות: אופיר דיין (מועדון עירוני חולון), יאנה קרמרנקו (מכבי אשדוד), יוליאנה טילגין, שי בן רובי ובר שפושניקוב (מכבי תל אביב), קארין וקסמן (הפועל סחלבים אשדוד). ציון הנבחרת הבוגרת, בשקלול התוצאות של מתעמלות הג'וניור האישיות דריה אטמנוב (הפועל ראשון לציון רמת אליהו, מאמנת וכוריאוגרפית: איילת זוסמן) ואלונה הלל (מכב תל אביב, מאמנות: אלה סמופלוב ולנה זליקמן) הקנה לישראל את המקום השני בתחרות המדינתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully