וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: עוזרת מאמן נבחרת הנשים מונתה למאמנת של נבחרות הגברים והנשים של אוסטריה

24.11.2020 / 10:23

איבון בוניש הגרמנייה, אלופה אולימפית מ-2004 היתה חברה בצוות של שני הרשקו בארבע השנים האחרונות: "היה ברור שלא נעמוד בדרכה"

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי לאחר הזכייה באליפות אירופה/באדיבות איגוד הג’ודו האירופי

איבון בוניש, עוזרת מאמן נבחרת ישראל לנשים בג'ודו, מונתה למאמנת של נבחרות הגברים והנשים של אוסטריה. בוניש הגרמנייה, אלופה אולימפית מ-2004, שימשה בארבע השנים האחרונות כחלק מהצוות של שני הרשקו, לפני מספר שבועות קיבלה את ההצעה מאוסטריה, ויושב ראש האיגוד משה פונטי נתן לה את ברכת הדרך.

בוניש, שבארבע השנים האחרונות חברה בצוות האימון של נבחרת הנשים בראשות שני הרשקו, אלופה אולימפית בעברה, ושותפה להשגים האדירים של נבחרת הנשים בג'ודו בשנים האחרונות, קיבלה לפני מספר שבועות הצעה מפתה להתמנות למאמנת הראשית הן של נבחרת הגברים והן של נבחרת הנשים האוסטרית, ופנתה לשני הרשקו ליו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי, שהסכימו להעניק לה את ברכת הדרך.

איבון בוניש. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
איבון בוניש/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

פונטי הסביר את ההחלטה: "לשני ולי היה ברור שלא נעמוד בדרכה, בוודאי כאשר יש לה הצעה כזו שמשדרגת אותה מקצועית. אני בטוח שהיא תצליח. יש לנו שגרירה מדהימה עכשיו בעולם". הרשקו הוסיף: "עצם העובדה שאיבון קיבלה הצעה כזו, זו מחמאה ענקית לנבחרת הנשים ולג'ודו הישראלי ומלמד מה חושבים עלינו בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully