וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר פלצ'יק: "הרגשה של אושר טהור, אמרתי לעצמי בגמר שזה הרגע שלי"

21.11.2020 / 19:31

אלוף אירופה הטרי סיפר על המילים המהדהדות של מאמנו אורן סמדג'ה לפני הגמר, על התחושה בזמן נגינת "התקווה", קשיי הקורונה והמטרה הבאה

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי לאחר הזכייה באליפות אירופה/באדיבות איגוד הג’ודו האירופי

פיטר פלצ'יק לא הסתיר את התרגשותו אחרי שהפך הערב (שבת) לראשונה בקריירה לאלוף אירופה. הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג באליפות אירופה שנערכה בפראג, צ'כיה, ואמר לאחר מכן: "זו הרגשה מדהימה, של אושר טהור. הרגעים האלה על הפודיום שאתה משמיע את ההמנון שלנו ומעלה את הדגל הכי גבוה שיש - זו תחושה באמת באמת מדהימה ואני שמח שהצלחתי לעשות את זה היום"

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי עם מאמנו אורן סמדג'ה. באדיבות איגוד הג’ודו, אתר רשמי
"תחושה מדהימה". פיטר פלצ'יק/אתר רשמי, באדיבות איגוד הג’ודו

על יום התחרויות אמר: "קיבלתי הגרלה לא פשוטה עם ספורטאים שאתגרו אותי מהרגע הראשון. לא אגיד שלא הייתי רוצה לפגוש אותם, אבל הייתי מעדיף שיגיעו בקרב שני או שלישי. קיבלתי את האירי בקרב הראשון, נכנסנו לניקוד זהב והיה קרב מאוד קשה. אחר כך הרגשתי שאני נפתח ואחרי כל קרב הרגשתי יותר טוב. אורן אמר לי לפני הגמר שיש רגעים בחיים שצריך לקחת בשתי ידיים ולהגיד לעצמך: זה הרגע שלי. המילים שלו הדהדו לי לאורך כל הקרב. אמרתי לעצמי כל הזמן שזה הרגע שלי, שמגיע לי וזה שלי. זה נתן לי הרבה מוטיבציה והרגשתי בניקוד הזהב שאני מתעלה על עצמי".

על הקורונה: "זה השפיע על כל העולם, התחרויות שלנו השתנו לחלוטין. ראיתי אור יום אולי למספר רגעים בודדים. קראנו לזה טיולי חצר, כמו נמרים שכלואים בכלוב ומוציאים אותם לכמה דקות. היה שבוע מאוד לא פשוט, הרבה מאוד שעות בחדר ומחשבה על הדברים. למרות הקורונה ולמרות הקשיים והמקלות בגלגלים, הצלחנו להתאמן ולעשות מהלימון לימונדה. המדליה זו התוצאה, זה אומר שעשינו טוב".

על המטרות הבאות: "מטרת העל היא האולימפיאדה וכל מה שבדרך אלה מטרות קטנות. היום אני מאוד מאושר, אחגוג כמה ימים, אתאושש כי כל הגוף כואב מאוד ואז נחזור לעבודה קשה ולמה שמוביל אותנו לרגעים המאושרים האלה".

עוד בוואלה!

ההישג הגדול בקריירה: פיטר פלצ'יק זכה בזהב באליפות אירופה בג'ודו

לכתבה המלאה
פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי עם מאמנו אורן סמדג'ה. באדיבות איגוד הג’ודו, אתר רשמי
"מרגיש גאווה וסיפוק רב". אורן סמדג'ה עם פיטר פלצ'יק/אתר רשמי, באדיבות איגוד הג’ודו

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי: "הישג ענק לפיטר, לצוות האימון בראשותו של אורן סמדג'ה, לג'ודו שלנו ולספורט הישראלי כולו. אני שמח שבתוך חודשים של אי ודאות ידענו להמשיך ולהתאמן, לשמור על כושר וחדות ולמרות הקשיים לשאוף קדימה. השבועות האחרונים, עם המדליות באליפויות עד גיל 21 ו-23, המדליה של טל פליקר וכעת התואר של פיטר, היו שבועות קשים אבל מלמדים על האופי של ספורטאי נבחרות הג'ודו. פיטר הציג היום ג'ודו אדיר ואופי מדהים, אני גאה בו".

מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה: "מרגיש גאווה וסיפוק רב על ההישגים הגדולים לנבחרת ישראל בג'ודו. אין ספק שההחלטה לנצח את הקורונה הובילה אותנו לאליפות בצורה הכי טובה ונכונה. כשהגענו לתחרות לא ידעתי להעריך את המוכנות של הספורטאים והיה אי ודאות גדול מבחינת הצוות , ידענו שננצח באליפות רק אם נדע לעבוד נכון לצד הקורונה. ההחלטה להתאמן במרחב פתוח במקום שפחות מסכן את הספורטאים והצוות לצד אימונים קשוחים ככל האפשר, התבררה כנכונה. ההישגים שלנו הם תוצר של עבודה קשה, מסירות, היצמדות לדרך ואמונה במה שאנחנו עושים. לסיכום: אליפות אירופה מוצלחת מאוד: הכסף של טל, המקום השביעי של טוהר, המקום השביעי של אורי, והיום הזהב של פיטר. חוזרים מחר למדינה שלנו בתחושת מסירות וגאווה".

שר הספורט חילי טרופר בירך: "פיטר היקר, גאים בך על ההישג שהוא תוצר של נחישות והתמדה ומחכים כאן בבית לחגוג יחד איתך. מרגש לראות את דגל ישראל מעל הפודיום, כל הכבוד פיטר, למאמן אורן סמדג'ה ולכל הצוות המלווה".

ח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד-תל"ם): "מעטים יודעים כמה עבר פיטר פלצ'יק בחייו וכמה קשה עבד כדי להגיע לרגע הנפלא הזה. פיטר היקר, אני וכל מדינת ישראל שמחים עבורך וגאים בך מאוד. אתה דוגמא לילדים ונערים צעירים, שבעזרת כח רצון, עבודה קשה והתמדה, אפשר להשיג כל דבר בחיים. אלוף!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully