וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס דווקא אופטימי: "באותו אופן שהפסדנו, כך יכולנו גם לנצח"

26.11.2020 / 23:35

מאמן מכבי תל אביב לא נראה מודאג לאחר שקבוצתו הפסידה 86:85 לאחר הארכה למילאנו: "אנחנו נעמוד על הרגליים - אנחנו מכבי"

דני אבדיה במחנה האימונים באטלנטה/מתוך אינסטגרם

אכזבה עצומה נרשמה הערב (חמישי) בקרב אנשי מכבי תל אביב, ולא בפעם הראשונה העונה. השחקנים של יאניס ספרופולוס מצאו את עצמם במצב שהניצחון מונח אצלהם ביד ומשחק שני ברציפות בעטו בדלי וירדו מנוצחים לאחר מפח נפש והפסד צמוד. הפעם מי שניצחה את הצהובים הייתה מילאנו האיטלקית שרשמה ניצחון חוץ ראשון על מכבי תל אביב מאז 1987, 85:86 לאחר הארכה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "מילאנו קבוצה התקפית טובה מאוד. ראית במחצית הראשונה איך הם קלעו בקצב גבוה. אבל עשינו עבודה טובה והצלחנו לחזור ונראינו במצב טוב. עשינו טעויות קטנות, ובאותו אופן שהפסדנו את המשחק, כך יכולנו גם לנצח אותו. השחקנים נלחמו ורצו את הניצחון, ואנחנו נהיה בסדר. אנחנו נעמוד על הרגליים - אנחנו מכבי".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
ספרופולוס לא כועס עליו. ווילבקין/דני מרון

על התרגיל בסיום הזמן החוקי שבסיומו זרק ווילבקין שלשה שלא פגעה בכלום: "אני לא יכול להגיד שהשלשה שסקוטי זרק בתום הזמן החוקי הכריעה את המשחק, זה היה אחד מיני כמה רגעים שיכולנו להכריע את המשחק. אנחנו במצב טוב, חדר ההלבשה שלנו במצב טוב. שיחקנו טוב, נלחמנו".

מאמן מילאנו אטורה מסינה: "זה ניצחון חשוב, שיחקנו נגד קבוצה נהדרת, זה הגיע לזריקה אחת וקלענו זריקה גדולה, יכולנו לגמור את זה בצורה טובה יותר, אני גאה בשחקנים על המאמץ. בשבילנו לנצח כאן זה דבר יפה מאוד, מזלנו שאנחנו היינו אלה ששברנו את הרצף. יש להם הרבה סקוררים, אי אפשר לדעת עם סקוטי, הוא יכול לקלוע וגם למסור למישהו אחר, הוא כמעט ניצח את המשחק. בהארכה המשחק יכל ללכת לכל כיוון, זה יכל להיות כואב, ניצחנו ואנחנו מאושרים מאוד. היה לנו חלק שני נהדר ברבע השני, לא התחלנו טוב את הרבע השלישי, ומהשלב הזה זה יכל ללכת לכל כיוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully