וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א גברה 73:74 על ריאל מדריד לאחר דרמה גדולה

עודכן לאחרונה: 26.11.2020 / 23:43

הרוסים השיגו ניצחון שישי ברציפות לאחר שלשת ניצחון אדירה של מייק ג'יימס שסחט גם עבירה במהלך. הקריסה של ז'לגיריס ממשיכה

דני אבדיה במחנה האימונים באטלנטה/מתוך אינסטגרם

חמישה משחקים מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול מילאנו פתחו הערב (חמישי) את המחזור ה-11 ביורוליג. במשחק הלוהט של המחזור גברה צסק"א 73:74 על ריאל מדריד ששיחקה לראשונה ללא פקונדו קמפאסו שעבר ל-NBA. אנאדולו אפס ניצחה 64:75 בחוץ את הכוכב האדום בלגרד, בעוד ז'לגיריס קובנה לא הצליחה לעצור את סחף ההפסדים והפסידה בביתה לזניט. באסקוניה שברה את הנאחס מול אולימפיאקוס וגברה עליה בחוץ 76:90. במשחק נוסף, הביסה אלבה ברלין 80:100 את חימקי מוסקבה.

שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
ניצח לצסק"א עוד משחק. מייק ג'יימס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

צסק"א מוסקבה - ריאל מדריד 73:74

אחד המשחקים הכי גדולים שיש ליורוליג להציע ענה על כל הציפיות בקרב דרמטי שהוכרע בשניות הסיום. הבלאנקוס שעלו לראשונה ללא פקונדו קמפאסו שעזב ל-NBA נראו טוב מאוד ללא הרכז, כשסרחיו יוי נכנס היטב לנעליו של הארגנטינאי כשקלע 13 נקודות וריאל כבר הובילה בפער דו ספרתי. הרוסים קיבלו משחק נהדר מטוקו שנגליה, אך מייק ג'יימס שוב נתן הופעת ענק כשקלע 28 נקודות, כולל שלשה אדירה יחד עם עבירה שסחט, שתי שניות לסיום שהפכה מ-70:71 לריאל מדריד ל-71:74 למארחת. השחקנים של לאסו לא הצליחו לקלוע שלשה וצסק"א סוגרת ניצחון שישי ברציפות.

עוד בוואלה! ספורט

ספרופולוס: "כספי לא ישחק מול מילאנו". סנדי כהן הושעה ליומיים

לכתבה המלאה
קוסטאס פפאניקולאו, אולימפיאקוס. GettyImages
קוסטאס פפאניקולאו/GettyImages

אולימפיאקוס - באסקוניה 90:76

טרם המשחק החזיקו הבאסקים במאזן עגום מול אולימפיאקוס, כשהפסידו ב-9 מתוך 11 המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות. הערב הוליכה האורחת מהפתיחה ושלטה בנעשה על הפרקט לכל אורך המשחק בדרך לניצחון חוץ מרשים, ושלישי ברציפות ביורוליג בסך הכול. היוונים קיוו להעלות את מאזן הניצחונות שלהם לשישה, אך לא יכלו לזוראן דראגיץ' (18) ואלק פיטרס (16) שתרמו 34 נקודות משותפות מהספסל וסייעו לפרייה הנרי הנהדר שקלע 17 נקודות מסר 11 אסיסטים ולקח בנוסף 6 ריבאונדים. פרינטזיס וסלוקאס קלעו 15 כ"א, ליוונים אך זה לא מנע הפסד.

וויל תומאס שחקן זניט סנט פטרסבורג. Emanuele Cremaschi, GettyImages
זניט הוכיחה שהיא שייכת לצמרת. וויל תומאס/GettyImages, Emanuele Cremaschi

ז'לגיריס קובנה - זניט סנט פטרסבורג 83:75

הליטאים ממשיכים לאבד גובה וסופרים כבר חמישה הפסדים רצופים. עד לפני כמה שבועות נראתה ז'לגיריס כמי שעשויה להיות הסוס השחור של היורוליג העונה, כשצעדה בראש הטבלה ונראתה יוצא מהכלל, אך איפה הקבוצה ההיא ואיפה הקבוצה שעלתה לפרקט הערב. הרוסים נראו נהדר ועלו ליתרון דו ספרתי כבר במהלך הרבע השני ומאז לא הביטו לאחור. אוסטין הולינס היה נהדר בשורות המנצחת והוליך את קלעיה עם 20 נקודות.

שחקן אנאדולו אפס אדריאן מורמן. טוויטר, אתר רשמי
ניצחון חוץ חשוב לאנאדולו. מורמן/אתר רשמי, טוויטר

הכוכב האדום בלגרד - אנאדולו אפס 75:64

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במגמות הפוכות, וגם הערב המומנטום לא השתנה. אנאדולו שהוליכה במהלך המחצית הראשונה בפער קטן ברחה למארחת ברבע שלישי מצויין, כשגם רבע רביעי נוראי מבחינה התקפית, במהלכו קלעו הטורקים 8 נקודות בלבד לא מנע מארגין עתמאן ניצחון חמישי בשישה משחקים. אדריאן מורמן היה מעל כולם והוליך את האורחים עם 27 נקודות, כשאנאדולו עלתה למשחק ללא רודריג בובואה, בראיין דאנסטון, ואסיליה מיציץ' וטיבור פלייס ובכל זאת התגברה על הסרבים. הכוכב האדום סופרת כבר חמישה הפסדים בששת משחקיהם האחרונים.

משחק נוסף:

אלבה ברלין - חימקי מוסקבה 80:100

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully