וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "כספי לא ישחק מול מילאנו". סנדי כהן הושעה ליומיים

25.11.2020 / 16:28

מאמן מכבי תל אביב הבהיר לפני המפגש עם האיטלקים (ה', 21:05, ספ' 5): "בגלל סוג הפציעה, עומרי צריך יותר זמן לעומת דיברתולומאו שמוכן לשחק. בוטח בשחקנים, התוצאות יגיעו בקרוב"

כוכב מכבי תל אביב עומרי כספי מספר על החזרה שלו למגרשים אחרי שנה/מכבי תל אביב

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:05, ספורט 5) כשהצהובים יארחו ביד אליהו את ארמאני מילאנו. האלופה הישראלית מגיעה למשחק מתחתית טבלת היורוליג עם שלושה ניצחונות בלבד מעשרה משחקים, בעוד האיטלקים שיחקו שבעה משחקים בלבד בשל בעיות קורונה, אך מתוכם הצליחו לרשום ארבעה ניצחונות.

אחרי שבוע קשה מאוד בספרד עם שני הפסדים שונים בסגנון אך כואבים באותה המידה רשמו במכבי תל אביב כמה סימנים מעודדים במשחק נגד הפועל חיפה בתחילת השבוע, לפחות בכל הנוגע לחזרתם של הפצועים ג'ון דיברתולומיאו ועומרי כספי. דיברתולומיאו יהיה בסגל, אך לא ברור האם יזכה לדקות משחק עדיין, ואם כן, מדובר ב-10 דקות לכל היותר. לעומתו, כספי לא יירשם ואילו סנדי כהן הושעה ליומיים מפעילות ולא יהיה עם הקבוצה אחרי העימות עם יאניס ספרופולוס.

סקוטי ווילבקין מגיע למשחק אחרי התסכול הגדול בסיום המשחק בוולנסיה, והמשחק החלש שלו מול הפועל חיפה, ויקווה ליכולת טובה יותר, כמו גם טיילר דורסי שמציג חוסר עקביות מדהימה העונה. לצד ארבעה משחקים בהם קלע 18 נקודות, הוסיף 3.5 ריבאונדים ומסר 3 אסיסטים, רשם הגארד שישה משחקים נוספים עם 4.8 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים. גם אותלו האנטר בין השחקנים שבקבוצה צריכים מהם יותר עם 7 נקודות ו-5 ריבאונדים בלבד העונה בממוצע.

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל סנדי כהן. דני מרון
נשאר בבית. סנדי כהן/דני מרון

המאמן ספרופולוס אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו משחקים מול קבוצה עם ההתקפה השנייה הכי טובה ביורוליג בנקודות, מאוד מוכשרת. לאחרונה הם החזירו את כל הסגל ביחד אחרי הבעיות עם הקורונה ובמשחק האחרון הם קלעו 92 נקודות, קבוצה התקפית טובה מאוד, יש להם את האפשרות לבלבל את המשחק של היריבה. נצטרך להילחם חזק ולהביא את כל האנרגיה, יש לנו מוטיבציה גבוהה. אחרי המשחק נגד ריאל מדריד שהיה משחק לא טוב. שיחקנו טוב יותר נגד ולנסיה, אבל הפסדנו את המשחק על הפרטים הקטנים, ונבוא לשחק כדורסל טוב התקפי והגנתי טוב. נתתי לסנדי כהן יומיים בחופש להתרענן והוא לא יהיה חלק מהסגל מחר".

המאמן התייחס להפסדים בדקות האחרונות: "כל המשחקים שהפסדנו בסיום היו נגד קבוצות במאזן נהדר, אנחנו צריכים להיות בפוקוס בפרטים בסוף המשחק. דיברנו על איך אנחנו צריכים לשחק ואנחנו צריכים להיות יותר רגועים ולקבל החלטות טובות. ג'ון די ועומרי מוכנים לשחק, אבל בגלל סוג הפציעה של עומרי הוא צריך יותר זמן לשיקום ואנחנו בתהליך והוחלט עוד לפני המשחק הראשון שלו לא להעמיס עליו ואז שהוא יהיה עייף ושיהיו לו בעיות בברך. עומרי לא ישחק מחר, הוא ישתתף בהדרגתיות במשחקים, הוא בריא ואין לו בעיות, אבל זה התהליך. אם תעמיס עליו נפגע בו. בכל משחק הוא ישחק יותר. ג'ון מוכן לשחק".

על פתיחת העונה: "צריכים להבין שזה עונה בקורונה, זה לא אותו מועדון כמו בשנים קודמות, אין קהל ביציעים ואין לנו יתרון ביתיות, יד אליהו בעונה שעברה היה באווירה של לפני 20 שנה, זה לא קורה העונה. הקבוצות עם האולמות הקשים כמו ז'לגיריס ומכבי מפסידות מזה, גם פנאתינייקוס. זה לא אותו דבר. בגלל שסיימנו את העונה שעברה לא הייתה לנו הכנה טובה, נלחמנו ממש חזק במשחקים והפסדנו 2-3 משחקים בפרטים הקטנים ואז מרגישים שיש פחות ביטחון כמו בשנה שעברה, זה נורמלי. איך נעבור את זה? כולנו ביחד, לשחקנים ממש אכפת מהקבוצה, כולנו ביחד ודיברנו על מה צריך לעשות, הדבר החשוב הוא לנצח משחק או שניים ולמצוא את הקצב".

ספרופולוס סיכם: "השחקנים הם לא מכונות, גם בעונה שעברה לא הייתה יציבות ביכולת. אותלו התחיל את העונה שעברה בסדר, ואז התפוצץ בכמה חודשים וחזר להיות בסדר. טייילר התחיל לאט ואז התפוצץ, זה נורמלי. נמצא את הקצב שלנו, השחקנים עובדים טוב מאוד באימונים, אני בוטח באיך שאנחנו עובדים ובאיך שאנחנו משחקים, התוצאות יגיעו בקרוב".

עוד בוואלה!

עומרי כספי על החזרה למגרשים: "באיזשהו שלב הייתי ממש עם דמעות בעיניים"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"השחקנים הם לא מכונות". יאניס ספרופולוס/דני מרון

בצד השני אולימפיה מילאנו שלא ניצחה ביד אליהו מאז 1987, נעצרה בתקופה האחרונה בשל בעיות קורונה, ואחרי פתיחת עונה של שלושה ניצחונות מארבעה משחקים, מוצאת עצמה במרכז טבלת המפעל.

המאמן אטורה מסינה ממשיך להסתמך על סרחיו רודיגס הנהדר, אך קיבץ לצידו מספר שחקנים מצוינים ביניהם הגארד מלקולם דילייני, אלוף היורוליג עם צסק"א מוסקבה ואולימפיאקוס קייל היינס, זאק לידיי אקם גלבוע/גליל, שאבון שילדס שהגיע מבאסקוניה ולואיג'י דאטומה שבא מפנרבחצ'ה. מייקל רול ישוב ליד אליהו בפעם השנייה, ואיתו יגיע גם קווין פאנטר, שפספס את פתיחת העונה אך שותף בשני המשחקים האחרונים והפציץ 16 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully