וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מלקולם דילייני קלע סל ניצחון, מכבי תל אביב שוב הפסידה

הצהובים עם עוד הפסד במשחק צמוד, הפעם 86:85 מול מילאנו לאחר הארכה. הגארד האמריקאי של האיטלקים הכריע 3.6 שניות לסיום

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן מילאנו מלקולם דילייני. דני מרון
הצהובים עם עוד הפסד כואב במשחק צמוד. ווילבקין מול דילייני/דני מרון

כמה זה כואב. שוב מכבי תל אביב נקלעה הערב (חמישי) למשחק צמוד, שוב הניצחון היה בידיים שלה אך שוב הפסידה בשניות הסיום, הפעם 86:85 אכזרי בבית מול מילאנו לאחר הארכה. הצהובים פתחו את המשחק לא רע, אך לא הצליחו לברוח לקבוצה של מסינה, שרצה 4:23 בשלהי הרבע השני ועלתה ליתרון דו ספרתי.

השחקנים של ספרופולוס לא נבהלו והצליחו לחזור ואף להוביל, אך במצב של 66:70 לטובת המארחת עשה ג'ון דיברתולומאו עבירה על קווין פאנתר שקלע את השלשה וגם את זריקת הבונוס. ווילבקין החטיא שלשת ניצחון והמשחק נגרר להארכה. גם בחמש הדקות הנוספות המשחק המשיך להיות צמוד, כשאלייז'ה בריאנט שהיה נפלא בזמן החוקי, היה טוב גם בהארכה. סקוטי ווילבקין דייק מהקו בהארכה רווית מהפכים, והמארחת עמדה על 84:85, 14 שניות לסיום. מלקולם דילייני קלע כשעל הבאזר נותרו 3.6 שניות, ומכבי תל אביב לא הצליחה לקלוע. הפסד שלישי ברציפות למכבי תל אביב, ומתסכל במיוחד.

בין 150 ל-200 עובדים/נציגי ספונסרים הורשו להיכנס למשחק. בנוסף, לפני המשחק העניקו כדור צעיף ופרחים לדני אבדיה שטס מחר להצטרף לוושינגטון וויזארדס.

קלעו למכבי תל אביב: אלייז'ה בריאנט (9 ריבאונדים) וסקוטי ווילבקין (6 אסיסטים)17 נקודות כ"א, אותלו האנטר 14 ו-7 ריב', ג'ון דיברתולומאו ודראגן בנדר (8 ריב') 8 כ"א, כריס ג'ונס 6, עוז בלייזר 5, אנטה ז'יז'יץ' וטיילר דורסי 4 כ"א, אנג'לו קלויארו 2.

קלעו למילאנו: קווין פאנתר 18, מלקולם דילייני 16, שאבון שילדס 14 ו-11 ריב', קייל היינס 12 ו-8 ריב', סרחיו רודריגס 10 ו-5 אס', ג'ף ברוקס 7, ולדימיר מיצוב 6, מייקל רול 2, קאלב טראצבסקי 1.

מנהל מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ' עם דני אבדיה. דני מרון
זכה למחווה לפני ההצטרפות לוויזארדס. אבדיה עם וויצ'יץ'/דני מרון
אוהדים ונציגי ספונסרים ביציע במהלך המשחק בין מכבי תל אביב לבין מילאנו. דני מרון
עובדי המועדון ונציגי הספונסרים ביציע/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

לאחר פתיחה של 5:5, הראתה מכבי תל אביב מעט יותר רצון ועלתה -5:10 כשאטורה מסינה לא אהב את מה שראה משחקניו בפתיחה והזעיק פסק זמן מוקדם. הצהובים עלו כבר ל-7:15, אך ריצת 0:8 של האורחים קבעו שוויון. השחקנים של יאניס ספרופולוס סיימו טוב יותר את הרבע, ובסיום הרבע הראשון הוליכה מכבי תל אביב 18:20.

רבע 2:

המשחק המשיך להיות צמוד, כשהמארחת ממשיכה להוביל, אך לא מצליחה לברוח לאיטלקים. ג'ון דיברתולומאו עלה מהספסל של ספרופולוס לבכורה ביורוליג לאחר כמעט שנה של היעדרות וקלע שלשה. אותלו האנטר, עוז בלייזר וגם דראגן בנדר עלו מהספסל ותרמו נקודות, אך האיטלקים נותרו צמודים. סקוטי ווילבקין ספג מכה בידו במהלך הרבע וירד לקבל טיפול. שאבון שילדס וקייל היינס הרימו את הרמה והפכו עבור האיטלקים, שעלו ל-35:40. הצהובים נעלמו לגמרי בסיום הרבע ואיפשרו למילאנו לסגור ריצת 4:21 בדרך ליתרון 35:46 במחצית לאיטלקים.

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט מול שחקן מילאנו שאבון שילדס. דני מרון
מכבי תל אביב חזרה ברבע השלישי, אך כוחה לא עמד לה בהארכה. בריאנט/דני מרון

רבע 3:

האיטלקים סגרו ריצת 4:23 בתחילת הרבע ועלו ל-12 הפרש אך מכבי תל אביב חזרה למשחק צמוד בעזרת ריצת 1:9 משלה. מילאנו המשיכה לשלוט ברבע הזה, למרות משחק טוב מאוד של אלייז'ה בריאנט. בסיום הרבע השלישי ולקראת הרבע המכריע הוליכה מילאנו ביתרון לא גדול. 53:59 לאיטלקים בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

הצהובים פתחו נהדר את הרבע המכריע והצליחו לקבוע 61:61 בעזרת ריצת 2:11. טיילר דורסי שמע את השריקה לעבירה החמישית והתקשה לקבל את זה. הגארד השתולל אחרי השריקה, בעט בכיסא וירד לחדר ההלבשה - וחזר לאחר כמה שניות חזרה לספסל. שלשה גדולה של סקוטי ווילבקין, כדקה וחצי לסיום המשחק קבעה 66:66. סל נוסף של הגארד ומכבי תל אביב שוב צועדת ביתרון. ביתרון 66:70 יצאה מילאנו להתקפה כשקווין פאנתר עלה לשלשה קשה וקלע אותה כשתוך כדי סחט עבירה מג'ון דיברתולומאו. הגארד קלע גם את זריקת הבונוס, כשניסיון שלשה של ווילבקין לא פגע בכלום. 61:61 בתום 40 דקות ואנחנו הולכים להארכה.

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. דני מרון
יצא בחמש עבירות והשתולל. דורסי/דני מרון
מלקולם דילייני שחקן מילאנו מול סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
קלע סל ניצחון והנחיל לצהובים הפסד שלישי ברציפות. דילייני/דני מרון

הארכה:

גם בהארכה המשיך המשחק להיות צמוד. סל של אלייז'ה בריאנט בנוסף לעבירה של קיילס היינס קבעה 74:76 לצהובים, אך האיטלקים שוב הפכו. היתרון החליף ידיים בקצב מסחרר, כשג'ון דיברתולומאו קבע יתרון לצהובים, אבל מלקולם דילייני ענה עם שלשה משלו. סקוטי ווילבקין דייק מהקו בהארכה רווית מהפכים, והמארחת עמדה על 84:85, 14 שניות לסיום. מלקולם דילייני קלע כשעל הבאזר נותרו 3.6 שניות, ומכבי תל אביב לא הצליחה לקלוע. 85:86 למילאנו בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully