וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותלו האנטר: "אנחנו לא תמיד מקשיבים למאמן, צריך להיות יותר אחראיים"

26.11.2020 / 9:23

סנטר מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול מילאנו (21:05, ספורט 5): "אנחנו לא קבוצת פיינל פור, אבל נוכל להגיע לשם". כספי המתאושש וסנדי כהן המושעה ייעדרו, דיברתולומיאו ישחק עד 15 דקות: "הייתי עם צוות הפיזיותרפיה יותר מעם המשפחה שלי". דאטומה ייעדר

כוכב מכבי תל אביב עומרי כספי מספר על החזרה שלו למגרשים אחרי שנה/מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תקווה לשינוי מגמה בעונה שלה, כשתארח הערב (חמישי, 21:05, ספורט 5) את ארמאני מילאנו במחזור ה-11 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של שלושה ניצחונות מול שבעה הפסדים, ואילו האיטלקים, שלא ניצחו ביד אליהו מאז דצמבר 1987, ניצחו ארבעה משחקים והפסידו שלושה נוספים, ויחסרו הערב את ג'יג'י דאטומה.

ג'ון דיברתולומיאו יערוך את הופעת הבכורה שלו העונה ביורוליג, כשהוא אמור לשחק עד 15 דקות לפי הגבלות הצוות הרפואי. מנגד, עומרי כספי שחש בטוב אחרי המשחק נגד הפועל חיפה, לא יתלבש שכן בקבוצה מעוניינים לא להעמיס עליו מוקדם מדי. לקראת סוף השבוע יוחלט האם כספי ישותף במשחק ההשלמה בליגה נגד עירוני נהריה או לא. מי שעוד לא ישחק הוא סנדי כהן, שהושעה על ידי יאניס ספרופולוס אחרי התקרית בין השניים במשחק הליגה ביום שני.

ג'ון דיברתולומיאו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ניסיתי להישאר ממוקד". ג'ון דיברתולומיאו/ברני ארדוב

"אני כמובן נרגש מאוד, ונרגש להיות עם הקבוצה ולשחק כדורסל שוב", אמר ג'ון דיברתולומיאו לקראת המשחק, "אני מצפה כבר לשחק ביורוליג תקופה ארוכה, אבל אני חייב להגיע ממוקד ולהיות מוכן לעבוד כי זה משחק מאוד חשוב עבורנו. למען האמת שמתי את מבטחי ומלוא האמון שלי בצוות הפיזיותרפיה כאן, הייתי איתם יותר מאשר הייתי עם המשפחה שלי בשתי הפציעות, זו הייתה תקופה ארוכה ולאט לאט, ניסיתי להישאר ממוקד ועם מוטיבציה ולהמשיך לעבוד בדרך הבטוחה ביותר כדי שאוכל לחזור מהר יותר".

לקראת המשחק אמר קפטן הצהובים: "מילאנו היא קבוצה מאתגרת מאוד כי יש להם המון נשקים בהתקפה, ואין ספק שהם הוסיפו הרבה חלקים לפאזל שלהם, תוכנית המשחק שלנו מן הסתם תתרכז בהגנה זה הדבר אותו אנו רוצים לשפר, וזו הזהות שאנחנו רוצים שתהיה לנו, לשחק נגד מילאנו שהיא קבוצת ההתקפה השנייה בטיבה ביורוליג כרגע זה מבחן טוב עבורנו ואנחנו צריכים להיות מוכנים אליו".

עוד בוואלה!

ספרופולוס: "כספי לא ישחק מול מילאנו". סנדי כהן הושעה ליומיים

לכתבה המלאה

מתוך "Fast Break", התכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

מי שעוד דיבר לקראת המשחק אמש היה אותלו האנטר, שהחמיץ חלק ממשחקי הקבוצה עד כה בשל פציעה, ומתחילת העונה לא מרשים עם 7 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע בלבד, "כשאנחנו לא מנצחים אני לא מרוצה", ירה הסנטר הוותיק, "אנחנו צריכים למצוא את הדרך לנצח, אני מאמין בקבוצה הזאת, אני לא מאמין שאנחנו קבוצת פיינל פור, אבל נוכל להגיע לשם, כשנגיע לנקודה הזאת נוכל להיות שם. אנחנו מגיעים למשחקים בתחושה שאנחנו יכולים לנצח, אבל זה קשור בביצוע שלנו על המגרש".

כשהאנטר נשאל מה לא עובד במשחקי הקבוצה הוא אמר כי: "זה קצת מהכל, אנחנו לא מצליחים לסגור משחקים כשיכולנו לסגור, צריכים להיות יותר אחראיים על המגרש. אנחנו לא משחקים כדורסל גדול, לא תמיד מקשיבים למה שמהמאמן רוצה שנעשה, ולא משחקים טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully