וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט תוכל להחתים שחקן נוסף במקום תומפסון, ווייטסייד בסקרמנטו

בעקבות הפציעה של הכוכב, הווריירס קיבלו היתר מיוחד לחיזוק. הסנטר חוזר לקינגס, גם לו וויליאמס יעזוב את הקליפרס?

דני אבדיה במחנה האימונים באטלנטה/מתוך אינסטגרם

בעקבות הפציעה של קליי תומפסון, אחד משני הכוכבים הכי גדולים של גולדן סטייט, קיבלו הווריירס אישור מיוחד להרחבת תקרת השכר כך שיוכלו להחתים שחקן אחר תמורת עד 9.3 מיליון דולר. על פי הדיווח, גולדן סטייט רשאית להחתים שחקן אחד בסכום הזה ורק לעונה הנוכחית, בנוסף לקלי אוברה ג'וניור שהגיע מפיניקס.

אגב תומפסון, הווריירס הודיעו שהוא עבר את הניתוח בגיד האכילס בהצלחה, ולאחר מנוחה והתאוששות, הוא יחל בהליך שיקום שצפוי להימשך כשנה.

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס חסן ווייטסייד עם שחקן מיאמי היט גוראן דראגיץ'. GettyImages
חוזר לקליפורניה. ווייטסייד/GettyImages

חסן ווייטסייד סוגר מעגל. הסנטר בן ה-31, שנבחר על ידי סקרמנטו קינגס בסיבוב השני של דראפט 2010, חוזר לבירת קליפורניה אחרי שסיכם בשורות הקבוצה לעונה. ווייטסייד שיחק בעונה האחרונה בפורטלנד, אליה הגיע אחרי חמש עונות במיאמי. ב-67 משחקים במדי הבלייזרס בעונה שעברה הוא קלע 15.5 נקודות בממוצע למשחק, קטף 13.5 כדורים חוזרים ורשם כמעט 3 חסימות למשחק (2.9) - המספר הגבוה בקריירה.

לו וויליאמס עם מונטרז הארל שחקני לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
גם הוא יעזוב? סוויט לו עם חברו הארל/GettyImages

האם אחרי מונטרז הארל שעזב את לוס אנג'לס קליפרס לטובת היריבה העירונית לוס אנג'לס לייקרס, גם לו וויליאמס בדרך החוצה? העיתונאי הבכיר מארק סטיין מדווח שהקליפרס מעוניינים לרענן את הסגל ועשויים לוותר על הגארד הוותיק, כשלא מעט קבוצות ברחבי הליגה מחכות להתפתחויות כדי לנסות ולצרפו לשורותיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully