וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל שוב ספג ביקורת וזעם: "אתם מעדיפים שנשחק יפה ונפסיד?"

מאמן פריז סן ז'רמן התבקש להתייחס ליכולת החלשה של קבוצתו ותקף: "אמרתם שאנחנו צריכים ניצחון, אז מה אתם רוצים עכשיו?". נאגלסמן מאמן לייפציג: "הם לא בעטו אפילו פעם אחת למסגרת". וגם: אמבפה שבר שיא שלילי באלופות, הנתון העגום של ניימאר

צפו בכל שערי המחזור ה-9 בליגה האנגלית/ספורט 1

פריז סן ז'רמן הצילה אמש (שלישי) את העונה האירופית שלה עם 0:1 על לייפציג ושמרה על סיכוי להעפיל לשמינית הגמר, אחרי שבשנה שעברה נעצרה רק מול באיירן מינכן בגמר. אלא שסגנית אלופת אירופה היתה רחוקה ממש מלהרשים ונעזרה בפנדל גבולי, אותו ניצל ניימאר כדי לכבוש בדקה ה-11.

תומאס טוכל נראה עצבני במיוחד לאחר המשחק אחרי שנשאל בעיקר על היכולת החלשה של קבוצתו ואמר לכתב של RMC Sport: "ניצחנו, אבל למה אתה מחכה? אמרתם שאנחנו צריכים ניצחון והשגנו אותו. שיחקנו עם הלב, זה היה משחק קשה מאוד. ידעתי שיהיה קשה, אבל ניצחנו למרות שהיו לנו הרבה פצועים. אם אתה חושב שעדיף לשחק יפה ולא לנצח, זו דעתך".

תומאס טוכל מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הניצחון לא ממש הרגיע אותו. טוכל/רויטרס

טוכל התייחס להבדל מהמשחק הקודם מול לייפציג ואמר: "שיחקנו עם הלב, נשארנו ביחד למרות שהיינו בסיטואציה קשה. אני יודע שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, אבל צריך לקחת בחשבון את הסיטואציה שהיינו בה".

המאמן דיבר על העומס הגדול על שחקניו כשאמר: "מרקיניוס שיחק עם זריקה. זה הנזק שעושה פגרת הנבחרות. שלושה משחקי נבחרת בעיצומם של משחקי הקבוצות, זה טירוף".

יוליאן נאגלסמן, מאמן לייפציג המאוכזב אמר לאחר המשחקף "אני חושב שהיינו הקבוצה הטובה יותר. פריז לא באמת הגיעה לאף מצב. הם עשו הגנה נסוגה ולא מצאו את המסגרת שלנו. עשינו מספיק כדי להוציא לפחות תיקו, אבל לא השכלנו לקחת נקודות ועכשיו אנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים שנותרו לנו".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג. Thibault Camus, AP
היה עצבני ואיבד בלי סוף כדורים. ניימאר/AP, Thibault Camus

גם ניימאר היה עצבני מאוד במשחק הזה וספג צהוב מוקדם. הברזילאי אומנם כבש אבל איבד גם 28 כדורים, יותר מכל שחקן אחרבקבוצתו. קיליאן אמבפה ספג ביקורות ובתקשורת הצרפתית הזכירו את העובדה שהכוכב הגדול רשם כבר משחק שמיני ברציפות באלופות בלי להבקיע - הרצף הכי גרוע בקריירת האלופות שלו.

מרקיניוס יישר קו עם המאמן שלו כשאמר: "לא זרחנו במשחק הזה, אבל השגנו שלוש נקודות. זה חשוב מאוד לעתיד. השתפרנו לעומת המשחק הקודם מולם, לחצנו אותם ולא אפשרנו להם להגיע להרבה מצבים. אולי לא היה לנו כוח אש בהתקפה, אבל היינו הרבה יותר טובים בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully