וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיימס": מנצ'סטר סיטי תציע לליאונל מסי חוזה לעשר שנים. בברצלונה טוענים: "זה ירתיע אותו"

באנגליה דווח כי סיטי תציע לארגנטינאי חוזה שיכלול מעבר אפשרי לניו יורק ואחר כך להפוך לשגריר הקבוצה בעולם. בבארסה מקווים: זה לא יעבוד

תקציר: הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 5:2/ספורט 1

"טיימס" האנגלי פרסם היום (שלישי) ידיעה שעוררה עניין רב בעולם הכדורגל, ועל פיה מנצ'סטר סיטי עומדת להגיע לליראונל מסי הצעה לעשר שנים! רק בתחילת השבוע טענו באנגליה שמסי כבר לא בתוכניות של סיטי, וגם מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר שהוא מקווה שמסי יפרוש בברצלונה. אבל כעת ב"טיימס" טוענים שסיטי מתכננת להגיש למסי הצעת ענק לעשר שנים, שעשויה לעניין אותו, וגם להרתיע אותו.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
מסוגל לעזוב? מסי/רויטרס

על פי הדיווח, בשנים הראשונות מסי ישתף פעולה עם פפ גווארדיולה, מאמנו לשעבר בברצלונה, שבשבוע שעבר האריך את חוזהו עד 2023. לאחר מכן מסי בן ה-33 יוכל לעבור לאחת הקבוצות שבבעלות של חברת "סיטי פוטבול גרופ" (שמונה קבוצות בסך הכול) וביניהן שמות כמו ניו יורק סיטי, מלבורן סיטי ויוקוהמה סיטי, בין השאר. לאחר מכן יוכל להמשיך בסיטי, ולשמש כשגריר של הקבוצה בעולם. הדבר מבטיח למסי גם כסף גדול (לא פורסמו סכומים) וגם חוזה מובטח לעשר שנים, עד לגיל 43. בסיטי מקווים לנצל את העובדה שהוא במשבר בברצלונה, ולא בוטח בהנהלה.

מסי נמצא בשנה האחרונה של החוזה שלו בברצלונה, והחל מה-1 בינואר הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. ב-24 בינואר אמור להתמנות לברצלונה נשיא חדש, ולנסות לשכנע את הארגנטינאי להישאר. פרשנים בספרד טוענים ש"דווקא החוזה הארוך עשוי להרתיע את מסי", שלא ירצה לשמש כשגריר של קבוצה שאליה הצטרף בשלהי הקריירה, במקום להיות מזוהה עם ברצלונה שבה שיחק כל הקריירה. כך או כך, אין ספק שמסי הוא מוקד העניין בברצלונה בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully