וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסי: שחקן פרנצווארוש העז לחגוג סטייל רונאלדו, רונאלדו הגיב בשער ושיא נוסף

אוזוני מפרנצווארוש כבש בטורינו וחגג עם הקפיצה המוכרת של כריסטיאנו, הפורטוגלי הגיב מיד והגדיל את הפער ממסי. בגיל 35, רונאלדו ב-2020: 37 שערים ב-36 משחקים

צפו בכל שערי המחזור ה-9 בליגה האנגלית/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו כבש אמש (שלישי) את שערו הראשון העונה בליגת האלופות, כשהשווה ל-1:1 ליובנטוס מול פרנצווארוש, והפורטוגלי ממשיך ביכולת הכיבוש המרשימה שלו העונה, והשנה. הגברת הזקנה השלימה את העבודה בהמשך, כשאלברו מוראטה כבש בתוספת הזמן וקבע 1:2 לאלופת איטליה.

שחקן פרנצווארוש מירטו אוזוני חוגג שער מול יובנטוס. GettyImages
עצבן את רונאלדו. אוזוני חוגג כמוהו/GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ יובנטוס. GettyImages
למי הוא מצביע? רונאלדו/GettyImages

השער של CR7 הגיע אחרי ששחקן פרנצווארוש מירטו אוזוני העניק לקבוצה ההונגרית יתרון (בדקה ה-19), וחגג סטייל רונאלדו, עם הקפיצה המפורסמת והנפת הידיים לאחור. עברו רק 16 דקות, ורונאלדו הגיב היטב, עם שער בבעיטה חדה שקבעה 1:1, והפנומן שוב סתם פיות, וחגג עם שליחת אצבע, לא ברור למי.

עוד בוואלה!

הוא רק רוצה לכבוש: נתוני ההבקעה חסרי התקדים של ארלינג הולאנד

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
הוא לא נגמר. רונאלדו/רויטרס

רונאלדו, כזכור, כבר בן 35, בפברואר הוא יהיה בן 36, גיל שבו כדורגלנים רבים כבר פורשים, אבל העונה בשבעה משחקים יש לו תשעה שערים. יותר מזה: בשנת 2020 הוא כבש 37 שערים ב-36 משחקים.

כמו כן, אי אפשר להתעלם מההמשכיות: רונאלדו כבש בליגת האלופות זו עונה 15 ברציפות - רצף שהתחיל בעונת 2006/07. כמובן שהוא הכובש המצטיין בתולדות המפעל - עם 131 שערים ב-172 משחקים (0.77 שערים למשחק, במשך 15 עונות). במקום השני ליאו מסי (118 שערים), והרחק מאחוריהם סקוררים גדולים כמו ראול (71) ורוברט לבנדובסקי (70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully