וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ מתמוגג מ"המשחק הכי טוב של ליברפול העונה", סלאח שלילי לקורונה

חרף רשימת פצועים בלתי נגמרת הביסה האלופה 0:3 את לסטר. הפרשנים היללו: "קלופ שינה את המועדון מהקצה אל הקצה". הכוכב המצרי החלים ויוכל לחזור נגד אטאלנטה בליגת האלופות

תקציר ה-0:3 של ליברפול על לסטר/ספורט1

ליברפול התייצבה אמש (ראשון) לקרב הצמרת עם לסטר ללא וירג'יל ואן דייק, מוחמד סלאח, טיאגו אלקנטרה, ג'ורדן הנדרסון, טרנט אלכסנדר ארנולד וג'ו גומז. היריבה, מצידה, הגיעה עם רצף של שישה ניצחונות בכל המסגרות, כך שקרב צמוד - אולי אפילו ניצחון של השועלים -לא היה מפתיע אף אחד. איך זה נגמר? ב-0:3 מהדהד של האלופה, שראתה נגיחות של ג'וני אוואנס (21, עצמי), דיוגו ז'וטה (41) ורוברטו פירמינו (86) מכניעות את קספר שמייכל, בדרך להיצמדות לטוטנהאם שבפסגה. על הדרך, קבעו המרסיסיידרס שיא מועדון חדש - 64 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד באנפילד.

"כבשו שלושה שערים, לא ספגנו, עשינו הגנה נהדרת ושלטנו במשחק. אני לא יכול לבחור מה הכי שימח אותי", סיכם יורגן קלופ המרוצה את ההופעה הנהדרת. "לזה אנחנו מצפים מעצמנו, הפציעות היו שוק אדיר עבורנו אבל החבר'ה הביאו פתרונות. שיחקנו משחק גדול מול יריבה מאוד, מאוד חזקה, ואני לא לוקח את זה כמובן מאליו. החבר'ה היו לוהטים".

החדשות הרעות עבור קלופ: נאבי קייטה הצטרף לרשימת הפצועים הבלתי נגמרת, כשהוחלף בפתיחת המחצית השנייה: "הוא נפגע בשריר הירך האחורי ולא יכול היה להמשיך. זה מצב בעייתי, כי הבעיות הללו לא ייגמרו. הפציעה הזו ממש לא עוזרת לנו".

אבל יש גם חדשות טובות בליברפול: קלופ אישר לאחר המשחק שמוחמד סלאח, שנדבק בקורונה בזמן ששהה בחתונת אחיו במצרים, קיבל תוצאה שלילית. סלאח יעבור היום בדיקות נוספת מטעם אופ"א ואם גם היא תהיה שלילית הוא יעמוד לרשות קלופ במשחק ליגת האלופות מול אטלנטה ביום רביעי.

דיוגו ז'וטה, שהמשיך את כושרו האדיר מלפני פגרת הנבחרות, נבחר לאיש המשחק. "לשחק עבור קבוצה כזאת זה דבר גדול עבורי", הצטנע בסיום. "אני מקווה שנמשיך לנצח משחקים. עשינו עבודה נהדרת בהתקפה, זה היה משחק מצוין. כל השחקנים בסגל יכולים להיות חשובים ואנחנו זקוקים לכולם".

ג'יימס מילנר הוסיף: "המחצית הראשונה היתה טובה מאוד, השנייה לא פחות טובה. פירמינו היה האיש הכי חסר מזל בעולם ב-80 הדקות הראשונות, הגיע לו לכבוש. הוא היה יוצא מהכלל. קשה להיכנס לקצב עם כל הפגרות הבינלאומיות הללו, אני מקווה שהרצף שלנו בבית יימשך גם כשהאוהדים יחזרו".

גם פרשן BBC גארי ליניקר התמוגג מהיכולת של האלופה: "משחק גדול של ליברפול, ניצחון משכנע של קבוצה אדירה. קרדיט גדול ליורגן קלופ על ההופעה הזאת, חרף הפציעות רבות".

שחקן העבר מארק לורנסון הוסיף: "מאז שקלופ הגיע, הוא שינה את המועדון הזה מהקצה אל הקצה. הרף שהוא מעמיד משבוע לשבוע פשוט יוצא דופן. בהתחשב ביריבה, זו היתה ההופעה הטובה ביותר של הקבוצה העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully