וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם בפסגה, מוריניו: "אנחנו לא נלחמים על האליפות, רק על ניצחונות"

מאמן טוטנהאם ניסה להנמיך ציפיות אחרי ה-0:2 מול מנצ'סטר סיטי, גווארדיולה: "קבוצות של מוריניו תמיד מענישות במתפרצות"

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 0:2/ספורט 1

טוטנהאם ניצחה אתמול (שבת) 0:2 את מנצ'סטר סיטי במחזור התשיעי של הפרמיירליג. שערים של יונג מין סון (5) וג'יו לו סלסו (65) סידרו לתרנגולים ניצחון יוקרתי, שהעלה אותם באופן זמני אל הפסגה והותירו את סיטי עם 12 נקודות מ-24.

שחקן טוטנהאם יונג מין סון. Neil Hall, GettyImages
סון וטוטנהאם בפסגה לפחות עד המשחק של לסטר/GettyImages, Neil Hall

המספרים

* מנצ'סטר סיטי השיגה 12 נקודות בלבד בשמונה משחקים וזה המאזן הנמוך ביותר שלה מאז 2008/9. היא גם כבשה רק 10 שערים, שזה הכי מעט שלה בתקופה הזו מאז 2006/7.

* זו הפעם הראשונה שטוטנהאם מנצחת את מנצ'סטר סיטי בשני משחקי ליגה ברציפות מאז אוקטובר 2016.

* סיטי בעטה 41 בעיטות לעבר השער בשני המשחקים האחרונים שלה בליגה מול טוטנהאם ולא כבשה אפילו שער אחד.

* יונג מין סון כבש חמישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים שלו מול מנצ'סטר סיטי בכל המסגרות. השער שהוא כבש אחרי 4:19 דקות היה המוקדם ביותר שמנצ'סטר סיטי ספגה בליגה מאז ששיחקה מול ארסנל בדצמבר 2016.

* הארי קיין עם מאזן אדיר של 9 בישולים ב-9 מחזורים. הוא בישל רק 8 שערים בשלוש העונות שקדמו לנוכחית, ב-94 משחקים.

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
מוריניו מבסוט מהחיים/רויטרס

ז'וזה מוריניו המאושר אמר אחרי המשחק: "מרגיש טוב להיות במקום הראשון, אבל אולי נאבד אותו כבר ביום ראשון וזו לא תהיה בעיה מבחינתי, אני רק מרוצה מההתפתחות וההתקדמות של הקבוצה. אנשים לא יכולים שאחרי עונה אחת כבר נילחם על האליפות. אנחנו לא נלחמים על האליפות, אלא רק נלחמים כדי לנצח בכל משחק. אנחנו עוד הולכים להפסיד ולסיים בתיקו. ארוחת הערב היום תהיה רגועה, אצפה באתלטיקו מדריד מול ברצלונה ואשן כמו מלאך. אבל אין לי שום בעיה אם לסטר תנצח ונרד אל המקום השני".

הארי קיין הוסיף: "הייתה הופעה פנטסטית שלנו, ידענו שיהיה משחק קשה, מנצ'סטר סיטי קבוצה נהדרת אבל שיחקנו טוב מאוד בעיקר כשהכדור היה ברגליים שלנו. הייתה לנו תכנית משחק ברורה שהיא להגן כיחידה אחת ואני חושב שכל השחקנים עבדו קשה מאוד. ניצלנו את המצבים שלנו, יונג מין סון סיים יפה מאוד בהתחלה וידענו שיהיו לנו מצבים נוספים במחצית השנייה ולשמחתי ניצלנו אחד מהם. אנחנו צריכים לעשות כל מה שדרוש כדי לנצח. הולכת להיות עונה עם עליות וירידות".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "היה יכול להיות טוב יותר. שיחקנו דומה לצורה בה אנחנו משחקים כל העונה. לא התגוננן טוב בשער הראשון שלהם. לאחר מכן טוטנהאם התגוננה נמוך מאוד עם שישה שחקנים והיה לא קל מול זה. היו לנו מצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש והם הגיעו לשתיים או שלוש הזדמנויות במתפרצות והפסדנו. ידענו לפני המשחק שאסור לתת לטוטנהאם לכבוש ראשונה. היו לנו יותר מצבים מאשר להם והפסדנו. הקבוצות של מוריניו הן תמיד ככה, אתה טועה והן יענישו אותך במתפרצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully