וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 0:2 את מנצ'סטר סיטי ועלתה זמנית למקום הראשון

עודכן לאחרונה: 22.11.2020 / 0:25

סון ולו סלסו כבשו והתרנגולים בפסגה אחרי ניצחון רביעי ברציפות. גם צ'לסי ניצחה, מנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 על ווסט ברומיץ'

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 0:2/ספורט 1

המחזור התשיעי בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך כשבמוקד יעמוד המפגש המסקרן בין טוטנהאם למנצ'סטר סיטי. במשחק שפתח את המחזור השיגה צ'לסי ניצחון שלישי ברציפות לאחר שגברה 0:2 בחוץ על ניוקאסל. אסטון וילה הפסידה בביתה 2:1 לברייטון. מנצ'סטר יונייטד שוב קיבלה פנדל ואפילו פנדל חוזר וניצחה 0:1 את ווסט ברומיץ' בבית.

שחקן טוטנהאם יונג מין סון. Neil Hall, GettyImages
שער תשיעי בליגה. סון/GettyImages, Neil Hall

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 0:2

ניצחון מרשים לז'וזה מוריניו ושחקניו, שעלו זמנית לפסגה וגם סיפקו הצהרת כוונות אמיתית. סון יונג-מין שחווה את התקופה הטובה ביותר שלו מאז הגיע ללונדון, כבש את שער הליגה ה-9 שלו העונה בדקה ה-5 וג'יו לו סלסו ניצל את הבישול ה-9 של הארי קיין בליגה כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-65. סיטי הצליחה לכבוש, אבל השער שלה נפסל בגלל נגיעת יד ובחסות VAR.

מוריניו השיג ניצחון מספר 7 בדו הקרב המתמשך שלו עם פפ גווארדיולה, בעוד לקטלאני יש 11 ו-6 מפגשים הסתיימו לל הכרעה. אבל חשוב מכך, טוטנהאם רשמה ניצחון ליגה רביעי רצוף ועשתה זאת מול יריבה חזקה. סיטי אמנם איימה הרבה יותר והחזיקה בכדור, אבל בסופו של דבר התוצאה היא מה שקובע ושם היא ממשיכה לאכזב בגדול. זה היה ההפסד השני שלה ב-8 המחזורים הראשונים והיא במקום ה-8.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן צ'לסי טמי אברהם. רויטרס
צ'לסי עם ניצחון שלישי ברציפות. טמי אברהם חוגג/רויטרס

ניוקאסל - צ'לסי 2:0

הבלוז חזרו מפגרת הנבחרות בדיוק כפי שיצאו אליה ורשמו ניצחון שלישי ברציפות. בנוסף, הצליחה צ'לסי לגבור על המאגפייז באצטדיון בו הפסידה בשניים מתוך שלושת ביקוריה האחרונים. מעבר לכך, עבור שוערה אדואר מנדי מדובר בהופעה שביעית מתוך תשע הופעות בסך הכול בהן שמר על שער נקי. בדקה העשירית העביר מייסון מאונט כדור רוחב אותו דחק בלמה של ניוקאסל פדריקו פרננדס לשערו הוא, 0:1 לצ'לסי. המארחת מיעטה לסכן את שערה של היריבה, וראתה בדקה ה-65 את טימו ורנר חולף על פני שלושה משחקניה ומוצא בכדור נהדר את טמי אברהם שכבש את השני, בדרך לניצחון חוץ חשוב מבחינת צ'לסי.

ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מלך הפנדלים קיבל הזדמנות חוזרת וניצל אותה. פרננדש/רויטרס

צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 0:1

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 0:1/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 0:1

השדים האדומים השיגו ניצחון בית ראשון העונה וגם הוא לא היה מרשים במיוחד ובזכות פנדל חוזר של ברונו פרננדש. בדקה ה-56 קיבלה יונייטד כדור עונשין מ-11 מטר אחרי שדרנל פורלונג נגע ביד ברחבה. ברונו פרננדש בעט ונבלם אצל השוער סם ג'ונסטון, אבל המארחת קיבלה פנדל חוזר מכיוון שהשוער יצא מקו השער לפני הבעיטה. את הכדור החוזר הפורטוגלי בעט פנימה וסידר לקבוצה שלו 1:1. ווסט ברומיץ' כמעט השוותה בדקה ה-65, אבל בעיטה אדירה של קאלום רובינסון נעצרה במשקוף לרוע מזלו.

משחק נוסף:

אסטון וילה - ברייטון 2:1
לאסטון וילה: אזרי קונסה (47). לברייטון: דני וולבק (12), סולומון מארץ' (56), טאריק לאמפטי (90+1, הורחק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully