וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה 2:5 את הרטה, רביעייה להולאנד, מוקוקו רשם בכורה

עודכן לאחרונה: 21.11.2020 / 23:48

הנורבגי הפציץ ארבעה שערים ב-32 דקות (47, 49, 62 ו-79), מוקוקו הפך לצעיר אי פעם שמשחק בליגה. רק 1:1 לבאיירן ולייפציג

תקציר: חגיגת שערים בבונדסליגה, 21 בנובמבר/ספורט 1

בשל משחקי הנבחרות שנערכו השבוע, לא התקיים משחק בונדסליגה ביום שישי והמחזור השמיני יצא לדרך בשבת. באיירן מינכן נפרדה ב-1:1 בלבד מוורדר ברמן, ר.ב. לייפציג סיימה באותה התוצאה נגד איינטרכט פרנקפורט. באייר לברקוזן ניצחה את ארמיניה בילפלד למרות שער עצמי מביך והיא בצמרת הגבוהה.

ארלינג הולאנד כבש רביעייה בתוך 32 דקות וסידר לבורוסיה דורטמונד 2:5 מול הרטה ברלין כשיוסופה מוקוקו נכנס כמחליף בדקה ה-85 והופך לשחקן הצעיר אי פעם שמשחק בבונדסליגה בגיל 16 ויום.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לאור הסטטיסטיקה, גם תיקו הוא סנסציה. לבנדובסקי/רויטרס

צפו בתקציר: באיירן מינכן - ורדר ברמן 1:1

תקציר: באיירן מינכן - ורדר ברמן 1:1/ספורט 1

באיירן מינכן - ורדר ברמן 1:1

22 ניצחונות רצופים בכל המסגרות והפרש שערים 14:76. עם הנתון הזה התייצבה באיירן מינכן למפגש עם ורדר ברמן, אבל כידוע, לכל דבר טוב יש סוף. ורדר ברמן הרדימה לבוואריה בכוננות ספיגה, למפגש עם יריבה שהתעללה בה במשך שנים ארוכות, אבל אחרי שבאיירן צברה מולה 57 נקודות מ-57 האחרונות, הפעם הן התחלקו. מקסי אגשטיין כבש שער יתרון מפתיע עבור האורחת בדקה ה-45, אבל קינגסלי קומאן השווה בנגיחה קשתית בדקה ה-62. האנזי פליק שלח עוד ועוד כלים התקפיים, אבל אלופת אירופה לא מצאה הכרעה. 10 שנים וחודשיים אחרי שסחטה במינכן 0:0, ורדר ברמן שוב לוקחת נקודה מבאיירן.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
משחק לא רע בסך הכול. הולאנד/רויטרס

צפו בתקציר: הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 5:2

תקציר: הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 5:2/ספורט 1

הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 5:2

ארלינג הולאנד כבש רביעייה בתוך 32 דקות ועדיין נראה שלא ידברו רק עליו אחרי המשחק הזה, מכיוון שיוסופה מוקוקו ערך את הבכורה שלו, לה חיכו כל כך הרבה אנשים. החלוץ, שחגג אתמול 16, הפך לשחקן הצעיר ביותר שמשחק בבונדסליגה אי פעם כשהחליף את החלוץ הנורבגי בדקה ה-85.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-33 אחרי שדודי לוקבאקיו מצא את מתאוס קוניה במסירת עומק והברזילאי בעט מ-20 מטר נהדר אל הפינה את ה-0:1. הרטה שמרה על היתרון עד המחצית, אבל במחצית השנייה זה היה סיפור אחר לגמרי, הסיפור של ארלינג הולאנד. הנורבגי כבש את הראשון שלו בדקה ה-47 מקרוב אחרי מסירת רוחב של אמרה ג'אן מקרוב וזה 1:1. בדקה ה-49 יוליאן בראנדט הכניס מסירת עומק נהדרת להולאנד, שהסתובב ובעט טיל אל הפינה הרחוקה, 1:2. הולאנד השלים שלושער בדקה ה-62 אחרי טעות קשה בהגנה וכשמצא את עצמו לבד מול אלכסנדר שבולוב. הוא עבר את השוער ובעט פנימה את ה-1:3. רפאל גריירו כבש את הרביעי בדקה ה-70 וכעבור שמונה דקות קוניה כבש את השני שלו מהנקודה הלבנה (אחרי עבירה של מנואל אקנג'י). הולאנד נשאר רעב והשלים רביעייה עם פצצה מקרוב אחרי מסירת עומק של ג'וד בלינגהאם, 2:5.

הולאנד הפך לשחקן בורוסיה דורטמונד החמישי שכובש לפחות רביעייה במשחק אחרי:

מנפרד בורגסמולר עם חמישייה ב-1982
טימו קוניצקה עם רביעייה ב-1964
מיכאל צורק עם רביעייה ב-1988
פייר אמריק אומביאנג עם רביעייה ב-2016

יוסופה מוקוקו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
מוקוקו נכנס לבכורה והפך לצעיר אי פעם שמשחק בבונדסליגה/רויטרס
יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
שער גדול שהספיק רק לתיקו. פאולסן/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - ר.ב. לייפציג 1:1

השוורים רשמו משחק חוץ שישי בפרנקפורט ועדיין לא ניצחו שם מעולם. הם גם פספסו הזדמנות להיצמד אל באיירן מינכן, ששמטה במפתיע שתי נקודות. איימן בארקוק העלה את פרנקפורט ליתרון עם שער יפה מאוד בדקה ה-43 אחרי כדור ארוך של אבן אנדיקה, השתלטות יפה ובעיטה חזקה פנימה. לייפציג השוותה בדקה ה-57 אחרי שאנחליניו העביר מסירת רוחב משמאל ויוסוף פאולסן בעט בנגיעה נהדרת אל החיבורים את ה-1:1.

צפו בתקציר: איינטרכט פרנקפורט - ר.ב. לייפציג 1:1

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - ר.ב. לייפציג 1:1/ספורט 1
ליאון ביילי, שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
ניצחון ליגה חמישי ברציפות לפני המשחק מול הפועל באר שבע. שחקני לברקוזן/רויטרס

ארמיניה בילפלד - באייר לברקוזן 1:1

ניצחון חמישי ברציפות ללברקוזן, שממשיכה להיראות כמו מתמודדת על תואר האליפות. ליאון ביילי כבש בדקה ה-27 ואלכסנדר דראגוביץ' הבקיע שער ניצחון בדקה ה-88. בתווך לברקוזן כבשה שער עצמי שיככב בימים הקרובים ברשתות: בדקה ה-47 השוער לוקאש הראדצקי קיבל מסירה מדיילי סינקגראבן, התבלבל ברגליים והסיט את הכדור לשערו. שער עצמי כואב ויש לציין שאם השוער הפיני רק היה מפספס את הכדור, הוא היה יוצא לקרן ולא נעצר ברשת. כך או אחרת, לברקוזן חגגה ניצחון שתי דקות לסיום והיא רק נקודה מבאיירן מינכן.


משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - אוגסבורג 1:1
לגלדבאך: פלורין נויהאוס (5). לאוגסבורג: דניאל קאליג'ורי (88)

הופנהיים - שטוטגרט 3:3
להופנהיים: כריסטוף באומגרטנר (16), ריאן ססניון (47), אנדריי קרמאריץ' (71, פנדל). לשטוטגרט: ניקולאס גונסאלס (18), סילה וומאנגיטוקה (27), מארק-אוליבר קמפף (90)


שאלקה - וולפסבורג 2:0
לוולפסבורג: ואוט וחהורסט (3), ג'אבר שלאגר (24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully