וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ ניצחה 1:3 את פרייבורג, שלושער למאטטה

ז'אן פיליפ מאטטה כבש שלושער במחצית הראשונה (2, 34 ו-40) וסידר לקבוצה שלו ניצחון ראשון העונה. נילס פטרסן רק צימק (63). 1:2 לאוניון ברלין על פ.צ. קלן השוקעת

תקציר: פרייבורג - מיינץ 3:1/ספורט 1

המחזור השמיני בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה מיינץ סוף סוף להשיג ניצחון ראשון העונה עם 1:3 מרשים בחוץ מול פרייבורג כשז'אן פיליפ מאטטה כובש שלושער. לאחר מכן השיגה אוניון ברלין המרשימה 1:2 על פ.צ. קלן.

ז'אן פיליפ מאטטה שחקן מיינץ. DeFodi Images, GettyImages
מאטטה חוגג שלושער וניצחון יקר/GettyImages, DeFodi Images

פרייבורג - מיינץ 3:1

ז'אן פיליפ מאטטה כנראה קינא בארלינג הולאנד שכבש אתמול רביעייה וענה עם שלושער משלו כבר במחצית הראשונה, שהעלה את מאזנו בליגה לשבעה שערים. יותר חשוב מזה, מיינץ סוף סוף השיגה ניצחון ליגה ראשון העונה ושיפרה את מאזנה לארבע נקודות כשהיא עולה זמנית מעל הקו האדום. פרייבורג נותרה עם שש נקודות בלבד מעליה בטבלה. הראשון של מאטטה הגיע כבר בדקה השנייה עם פריצה ובעיטה מדויקת אחרי מסירת עומק של לאנדרו בריירו וזה 0:1. מאטטה הכפיל בדקה ה-34 מקרוב אחרי שבעיטה של רובין קוואיסון נהדפה לא מספיק טוב על ידי פלוריאן מולר והוא היה הראשון להגיע אל הריבאונד ולקבוע 0:2. מאטטה השלים שלושער בדקה ה-40 עם בעיטה יפה מימין אחרי מסירת עומק של ז'אן פול בואטיוס וזה 0:3. נילס פטרסן הוא צימק בדקה ה-63, אבל זה לא הספיק לפרייבורג.

שחקני פ.צ. קלן חוגגים עם מקס קרוזה. רויטרס
תיקן. קרוזה חוגג עם החברים/רויטרס

פ.צ. קלן - אוניון ברלין 2:1

ניצחון שלישי ברציפות לאורחת המפתיעה, עבור קלן מדובר במשחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. טאייוו אווניי העלה את אוניון ל-0:1 בדקה ה-27, אליאס סחירי איזן (36), מקס קרוזה הכריע (72), לאחר שהחמיץ פנדל אך שעט על הריבאונד ותיקן. היתה זו החמצת הפנדל הראשונה שלו אי פעם בבונדסליגה, ובכך נקטעו שיאו על 16 מ-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully