וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד: "הבקעתי רק רביעייה כי פאברה החליף אותי. אני כועס"

כוכב דורטמונד היה מבודח אחרי ההצגה מול הרטה: "פאברה חשב שהבקעתי שלושער". מוקוקו הפך לשחקן הצעיר אי פעם בבונדסליגה (16 ויום)

תקציר: הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 5:2/ספורט 1

בורוסיה דורטמונד ניצחה אתמול (שבת) 2:5 את הרטה ברלין בחוץ וניצלה את המעידות של באיירן מינכן (1:1 ביתי מול ורדר ברמן) ור.ב. לייפציג (1:1 מול איינטרכט פרנקפורט) כדי לטפס עד המקום השני עם 18 נקודות. ארלינג הולאנד הפציץ רביעייה במחצית השנייה (47, 49, 62 ו-79) ורפאל גריירו הוסיף בין לבין בישיבה (70), מתאוס קוניה כבש צמד עבור הקבוצה מהבירה (33 ו-79 בפנדל), אבל זה לא הספיק לה. להולאנד יש עכשיו 86 שערים ו-20 בישולים ב-114 הופעות בקבוצות ובנבחרת נורבגיה. בנוסף יש לנורבגי 23 שערים ו-5 בישולים ב-22 משחקי בונדסליגה.

יוסופה מוקוקו בן ה-16 ויום נכנס בדקה ה-85 במקום הולאנד והפך לשחקן הצעיר ביותר שמשחק אי פעם בבונדסליגה. מוקוקו כבש 141 שערים ב-88 משחקים במחלקות הנוער של דורטמונד, כולל 13 בארבע הופעות בקבוצת הנוער העונה. מוקוקו עצמו העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "איזה לילה!!! אני מאושר מהבכורה שלי, אבל אני מאושר יותר משלוש הנקודות, כלום לא יכול לתאר את ההרגשה הזאת. תודה לכם".

יוסופה מוקוקו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
עשה היסטוריה. מוקוקו/רויטרס

הולאנד פרגן לכישרון הצעיר אחרי המשחק: "אני אשמח מאוד לשחק לצידו. אני חושב שהוא הכישרון הכי גדול בעולם כרגע. הוא בן 16 ויום, זה מדהים. יש לו קריירה גדולה מאוד לפניו". הנורבגי התפנה להגיב גם למשחק הלא רע שלו ואמר: "המהלך בשער הראשון היה נחמד מאוד, גם בשני. חשבתי שאני בנבדל בשער השלישי, אבל כולם היו נחמדים מאוד. אני חייב לומר ששתיתי איזה משקה אנרגיה במחצית, קיבלתי כנפיים והכול היה טוב". בטוויטר כתב הולאנד: "הבוקר קיבלתי הפתעה נעימה וסיימתי את היום עם ארבעה שערים וניצחון נחמד".

הולאנד לא ממש הסתפק ברביעייה שלו והתלוצץ לאחר המשחק: "האמת היא שפאברה שאל אותי אחרי המשחק כמה שערים הבקעתי. הוא חשב שהבקעתי שלושער. אמרתי לו, לא, הבקעתי רק רביעייה בגלל שהחלפת אותי. אני קצת כועס שהוחלפתי".

פאברה הודה ואמר: "זה נכון שאיבדתי את הספירה, כי אני מסתכל גם על המסירות. אמרתי לשחקנים בהפסקה שאנחנו חייבים להמשיך לשחק ככה, להניע את הכדור קדימה. לעשות יותר כניסות לרחבה והקבוצה הגיבה במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully