וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמות ב-NBA: גורדון הייוורד יקבל 120 מיליון דולר משארלוט, רייג'ון רונדו עבר לאטלנטה, כרמלו נשאר

הקלע של בוסטון עוזב להורנטס, רונדו עזב את הלייקרס וסיכם לשנתיים בהוקס, ראול נטו סיכם בוושינגטון המתחדשת, כריס דאן מצטרף לאטלנטה, די ג'יי אגוסטין עובר למילווקי, חוזה חדש לוואנווליט בטורונטו: 85 מיליון דולר ל-4 שנים. קראודר עובר לפיניקס, כרמלו נשאר בפורטלנד

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA נפתח בסוף השבוע בסערה עם מבול של החתמות, ונמשך גם היום (שבת).

* פרד ואנווליט, הגארד המצוין של טורונטו, נשאר בראפטורס אחרי שסיכם עם המועדון על חוזה חדש - 85 מיליון דולר לארבע שנים, החוזה הגבוה אי פעם לשחקן שלא נבחר בדראפט.

* גורדון הייוורד עוזב את בוסטון, ועומד לחתום על חוזה בשארלוט - 120 מיליון דולר לארבע שנים. בעונה שעברה הייוורד העמיד בסלטיקס ממוצעים של 17.5 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים ב-52 משחקים. הוא ויתר על החוזה שלו לעונה הבאה בבוסטון, שהבטיח לו 34 מיליון דולר, עבור החוזה ארוך הטווח בהורנטס. מנגד, ההורנטס משחררים את ניקולא באטום כדי לפנות מקום בתקרת השכר.

* ברוקלין מצרפת את ג'ף גרין הוותיק, 33, שבעונה שעברה שיחק ביוטה וביוסטון, עם ממוצע של 12.2 נקודות ברוקטס. הוא ישתף פעולה עם דוראנט, עמו שיחק בסיאטל סוניקס.

* על פי דיווחים, כרמלו אנתוני בן ה-36 סיכם עם פורטלנד על חוזה מינימום לעונה נוספת, והוא יישאר בבלייזרס.

* גם דנבר מאמינה בוותיקים, ומשאירה את פול מילסאפ בן ה-35 לעונה נוספת עם שכר של 10 מיליון דולר.

גורדון הייוורד, בוסטון סלטיקס חוגג. AP
הסתדר. הייוורד/AP

* רייג'ון רונדו, שכיכב בפלייאוף עם הלייקרס והיה חלק חשוב בזכייה באליפות, עוזב את לוס אנג'לס והגיע לסיכום עם אטלנטה, וסיכם על חוזה לשנתיים עם שכר של 15 מיליון דולר. כזכור, הלייקרס הביאו גארד אחר, דניס שרודר. ההוקס צירפו גם את דנילו גלינארי, כזכור.

* גם הגארד/פורוורד כריס דאן, שעזב את שיקגו בולס לאחר שלוש שנים בקבוצה, יצטרף לאטלנטה הוקס לשנתיים. לפי הדיווח לדאן תהיה אופציה על שנתו השנייה בהוקס וצפוי להרוויח 10 מיליון דולר במהלך התקופה. במהלך שנותיו בבולס ביסס את עצמו דאן בן ה-26 כאחד השומרים הטובים בליגה.

* מיאמי מצרפת גם את אייברי בראדלי, שסיכם לשנתיים בהיט תמורת 11.6 מיליון דולר. "ג'ימי באטלר היה זה שגייס אותו מלוס אנג'לס", דיווחו "מקורות".

* מנגד, מיאמי מאבדת את ג'יי קראודר, שצפוי לעבור לפיניקס לחוזה של 3 שנים ו-30 מיליון דולר.

עוד בוואלה!

מבול החתמות ב-NBA: הארל בלייקרס, גלינארי באטלנטה, קמפאסו בדנבר

לכתבה המלאה
ראול נטו, פילדלפיה סיקסרס. AP
ברוך הבא. נטו/AP

* הגארד הברזילאי ראול נטו, שבעונה שעברה שיחק בפילדלפיה (ממוצע 5.1 נקודות ב-12 דקות למשחק), סיכם לעונה בוושינגטון. הוויזארדס, קבוצתו של דני אבדיה, עוברים ימים סוערים, לאור הבקשה של ג'ון וול לעזוב, וההחתמות של ברטאנס, אנתוני גיל ורובין לופס.

* די ג'יי אגוסטין סיכם על חוזה במילווקי לשלוש שנים ב-21 מיליון דולר. הגארד בן ה-33 שיחק באורלנדו בעונה שעברה (57 משחקים, 10.5 נקודות למשחק, 4.6 אסיסטים).

שחקן שיקגו בולס כריס דאן. Joe Robbins, GettyImages
מצטרף להוקס. דאן/GettyImages, Joe Robbins

* הפורוורד מוריס (מו) הארקלס סיכם לעונה אחת במיאמי, ובה ירוויח 3.6 מיליון דולר. בעונה שעברה במדי הניקס העמיד ממוצעים של 5.8 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק.

* ניו אורלינס ומילווקי מרחיבות את הטרייד: ג'רו הולידיי עובר למילווקי, סטיבן אדאמס עובר לניו אורלינס, והפליקנס מקבלים גם בחירות דראפט עתידיות מהנאגטס. בתמורה לאדאמס, אוקלהומה סיטי מקבלת את ג'ורג' היל, דריוס מילר ובחירות דראפט עתידיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully