וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו תיאלץ לארח את משחקיה בפלורידה, אנס קאנטר חוזר לפורטלנד

ממשלת קנדה לא מאפשרת לראפטורס לארח בביתם, והם ינדדו לטמפה. הסנטר שב בטרייד משולש, בוגדנוביץ' ינחת דווקא בלייקרס?

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מגפת הקורונה שינתה את ה-NBA מהקצה אל הקצה בעונה שעברה, וגם בעונת 2020/21, שכבר נמצאת בפתח, היא עלולה לתת את אותותיה. טורונטו הודיעה הערב (שישי) כי היא תיאלץ לארח את משחקיה בטמפה, פלורידה, משום שמששלת קנדה לא מאפשרת לה לארח משחקים באולמה הביתי - לפחות לעת עתה.

"נהיה רחוקים מהבית ומהאוהדים שלנו", אמר מסאי יוג'ירי. "אנחנו אוהבים את טורונטו ואת קנדה ויודעים שיש לנו את האוהדים הטובים ביותר ב-NBA. כעת תיאלצו לעודד אותנו מרחוק, ואני מקווה שיום אחד נהיה שוב יחד. עבדנו בצמוד עם הממשלה ואנחנו רוצים להודות לה על שהיא דואגת לבריאות האזרחים הקנדים. נמשיך לעבוד יחד בניסיון לתכנן חזרה בטוחה לטורונטו. כמועדון, נעשה כל שאפשר כדי לעזור במניעת התפשטות הקורונה במדינה".

מי שצפוי להמשיך במועדון גם בעונה הוא פרד ואנווליט, שנחשב לאחד השחקנים החופשיים המבוקשים ביותר בליגה. לפי "ספורטס אילוסטרייטד", הראפטורס יעשו כל שביכולתם כדי להשוות את להשאיר את הגארד המצוין, המבוקש גם על ידי ניו יורק ודטרויט.

שחקני טורונטו ראפטורס קייל לאורי, או ג'י אנונובי, מארק גאסול. GettyImages
בית חדש. שחקני הראפטורס בסיום העונה שעברה/GettyImages

עוד ברחבי הליגה

* טרייד משולש: פורטלנד קיבלה בחזרה את אנס קאנטר. הבלייזרס שלחו לממפיס את מריו הזוניה, הגריזליס קיבלו גם את הבחירה ה-30 בדראפט האחרון דזמונד ביין מבוסטון. הסלטיקס קיבלו בתמורה בחירת דראפט עתידית.

* מילווקי ירדה מבוגדן בוגדנוביץ', לאחר פיצוץ העסקה. על פי דיווחים, הסרבי מועמד כעת בין היתר ללוס אנג'לס לייקרס ולאטלנטה.

* אנתוני דייויס יחתום בקרוב על חוזה חדש בלוס אנג'לס לייקרס, אך הפרטים עדיין לא סוכמו. כוכב האלופה שוקל לחתום לשלוש שנים תמורת 106 מיליון דולר, כולל אופציית שחקן בעונת 2020/23, כך שיהיה מסוכנרן עם לברון ג'יימס. אפשרות נוספת היא לחתום לשנתיים (68 מיליון דולר), לארבע שנים (146 מיליון דולר) או לחמש שנים (189 מיליון דולר).

* מי שככל הנראה לא ימשיך באלופה הוא דווייט הווארד, שהתבטא לאחרונה בנוגע לרצונו לקבל חוזה גדול. הלייקרס יהיו מוכנים להציע סכומים נמוכים, כשם שהרוויח אשתקד, ומלבדם, יש מעט מאוד עניין בסנטר הוותיק ברחבי הליגה.

* הלייקרס מעוניינים בטריסטן תומפסון, המבוקש גם בטורונטו שעלולה לאבד גם את סרג' איבקה וגם את מארק גאסול.

* אינדיאנה ממשיכה לחזר אחר גורדון הייוורד ומנסה לעבוד על עסקת סיין&טרייד עם בוסטון.

* אורלנדו ויוסטון שוחחו לגבי אפשרות של טרייד שישלח את ראסל ווסטברוק למג'יק בתמורה לארון גורדון, אולם השיחות לא הבשילו לכדי עסקה של ממש. לפי "ספורטס אילוסטרייטד", יוסטון לא צפויה לבצע טרייד על ג'יימס הארדן עד שתמצא בית חדש לווסטברוק - משימה קשה מהצפוי.

* בנוסף לרייג'ון רונדו שעלה כמועמד, לוס אנג'לס קליפרס שוקלת לנסות ולפנות לשארלוט בנוגע לטרי רוז'יר.

* דאלאס מביעה עניין בדנילו גלינארי, שהפך שחקן חופשי. גם אטלנטה לוטשת עיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully