וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר: "זה חלום להגיע לבוסטון". דני איינג': "התכנית היא להשאירו באירופה"

19.11.2020 / 7:05

הרכז חגג את הבחירה בדראפט מביתו: "זה מטורף, עוד לא שמעתי את השם שלי וקיבלתי 20 הודעות". ה-GM של בוסטון: "התכנית היא להשאירו מעבר לים לעוד שנה ואז נראה מה עושים"

ים מדר אחרי שנבחר בדראפט 2020 על ידי בוסטון סלטיקס/צילום: דני מרון. עריכה: ניר חן

בזמן שכולם חוגגים את הבחירה של דני אבדיה במקום ה-9 בדראפט, גם ים מדר עשה את זה: הרכז המחונן של הפועל תל אביב נבחר במקום ה-47 בסיבוב השני על ידי בוסטון סלטיקס. בניגוד לאבדיה, כלל לא בטוח שמדר ישחק בליגה הטובה בעולם כבר בעונה הקרובה, אך חלום ה-NBA שלו חי ונושם ולא מן הנמנע שנראה אותו משחק שם כבר בעונה הבאה.

שחקן הפועל תל אביב ים מדר. דני מרון
הגשים חלום. ים מדר/דני מרון

ים מדר אמר מביתו שבבית דגן: "זה חלום, אתה מחכה ואתה מתפלל כשאתה משחק כדורסל להגיע לרגעים כאלו ולהיבחר בדראפט. להגיע למקום כמו בוסטון זה משהו שאי אפשר לתאר. ראיתי את הדראפט מהתחלה, אני שמח שאבדיה נבחר גבוה, אולי לא כמו שהוא ציפה, אבל אני גאה בו. אני גאה בעצמי ורוצה להגיד תודה למשפחה ולכל מי שליווה אותי ועזר לי להגיע לרגע הזה"

"יש צוות של סוכנים שדואגים לעדכן וידעתי בערך באילו בחירות אני צריך לפתוח את הטלוויזיה. ידעתי לאילו קבוצות אני יכול להגיע. אני ממש שמח להגיע לרגע הזה". כשאני משחק בהפועל תל אביב אני משתדל להתרכז באימונים וליהנות מהדראפט. זה מטורף להיבחר בדראפט".

על הסיכויים שהוא באמת ישחק בבוסטון העונה: "אני מאמין שאנחנו נדע הכול הרבה יותר טוב עוד רגע. לפני שנייה שמענו את השם וכולם קפצו. לא הספקתי לשמוע את השם וקיבלתי 20 הודעות. נדבר עם הסוכן ונראה איפה הדברים עומדים".

שחקן הפועל תל אביב ים מדר. דני מרון
ישחק כבר העונה בליגה הטובה בעולם? ים מדר/דני מרון

"אני מאמין שהכול קורה לטובה. אם המסלול שלי היה להיות במקום ה-47 אז אני גאה ומאושר בחלק שלי. זה משהו שאתה מבין ולומד עם הדרך. זה תהליך שאתה עובר פעם ראשונה ואתה לומד על עצמך בדרך. הכול ראשוני. ידעתי שאהיה שם, לא ידעתי מתי ואיך".

על ההחלטה להיכנס מוקדם לדראפט: "אעשה מאמץ להוכיח שזה היה נכון. ואעבוד קשה כדי להוכיח שאני ראוי למעמד המטורף הזה. הגעתי לפסגה אחת אבל מכאן העבודה רק מתחילה".

על הפועל תל אביב: "האנשים בהפועל תמיד בירכו והם שם בשבילי, אני מודה להם מאוד בתקופה הלא פשוטה הזאת, בחרתי לעשות את זה בצורה שונה, צריכים לראות מה קורה עם הפועל תל אביב, נהיה חכמים יותר בהמשך".

דני איינג', ה-GM של בוסטון התייחס בקצרה לתכניות לגבי מדר ואמר: "התכנית היא להשאיר אותו באירופה לשנה ואז לראות בהמשך מה עושים".

שחקן הפועל תל אביב ים מדר עם הוריו. דני מרון
ים מדר עם הוריו/דני מרון

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב אמר: "ברכות אדירות לים על ההישג, להיבחר בדראפט זה חתיכת הישג. מדהים לחשוב על הדרך שהוא עבר בשנים האחרונות, זה תוצר של כישרון עצום, מוסר עבודה גדולה ולב ענק. אנחנו אוהבים אותו, מברכים אותו ושמחים בשבילו".

ידידיה רפפורט, אחד האנשים שעזרו להביא את ים מדר להפועל תל אביב, אמר: "מאושר שים ענה מהמקום ה-47 בדראפט לכל המקטרגים שטענו שלא ייבחר. אין לי ספק שהגיע לו להיבחר ואני בטוח שזאת לא המילה האחרונה שלו במסע הכדורסל. כמו שאני מכיר אותו, את היכולות שלו והרצון שלו, הוא יגיע ומהר לאן שהוא רוצה - לשחק על הפרקט, והרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully