וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: דני אבדיה עשוי להגיע לגולדן סטייט. ווילבקין: "הוא יהיה ב-NBA הרבה שנים"

עודכן לאחרונה: 18.11.2020 / 20:51

הווריירס עשויים לבחור את הישראלי במקום הרביעי במקרה של טרייד עם שיקגו, על פי דיווחים אחרים הבולס ישאירו את אבדיה. ווילבקין החמיא לחברו, איתו שיחק שנתיים במכבי תל אביב. גם קליבלנד מעוניינת באבדיה, ניו יורק בתמונה. עדכונים שוטפים

דיוויד בלאט מדבר על הדראפט של דני אבדיה/עריכה: ניר חן. מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

20:35: על פי עדכון ב"theathletic", ההערכה היא שאבדיה אכן ייבחר על ידי שיקגו, ויישאר בבולס, כשהטענה היא שסגן הנשיא של שיקגו ארתוראס קרנישובאס מאמין בישראלי ויידע להוציא ממנו את המיטב.

19:25: נמשכות ההערכות וההשערות לגבי אבדיה, כשגם הכתב קונור לאטורנו המסקר באופן קבוע את גולדן סטייט אישר: "העסקה הזו הגיונית מאוד מבחינת גולדן סטייט - היא גם מקבלת סנטר בדמותו של וונדר קרטר ג'וניור, וגם היא מקבלת שחקן לעמדה 4 בדמות דני אבדיה או האליברטון".

18:04: בארצות הברית מדווחים כי ניו יורק ניקס מנסה לבצע טרייד על בחירות 5 ו-6, זאת כדי להנחית במדיסון סקוור גארדן את אבדיה. בחירות אלה שייכות כעת לקליבלנד ואטלנטה בהתאמה.

17:56: באתר cleavland.com נטען כי קליבלנד קאבלירס מעוניינת לנצל את הבחירה מספר 5 שברשותה, כשבקאבס לוטשים עיניים לכיוון דני אבדיה.

15:50: האם גולדן סטייט ושיקגו מבשלות טרייד שישפיע על זהות הקבוצה הבאה של דני אבדיה? קווין אוקונור מ"דה רינגר" מדווח שהווריירס והבולס מבשלות עסקה שבמסגרתה הבולס יקבלו מהווריירס את הבחירה מספר 2 בדראפט ויעבירו את וונדל קרטר ג'וניור לגולדן סטייט, שעשויה לבחור בדני אבדיה במקום הרביעי. בארה"ב משערים שהבולס מתכננים לבחור את לאמלו בול במקום השני בעוד שהקבוצה של סטיב קר תיקח את הפורוורד הישראלי או את טייריס הליבורטון.

דני אבדיה. אילוסטרציה, עיבוד תמונה
זה מתקרב?/עיבוד תמונה, אילוסטרציה

15:30: שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין התארח בפודקאסט של פטריק יאנג, ששיחק באולימפיאקוס וגלאטסראיי והתייחס לדני אבדיה: "כשהגעתי למכבי תל אביב הוא היה בן 18, וכולם אמרו לי שהילד הזה הולך להיבחר בעשירייה הראשונה. בהתחלה אמרתי לעצמי באמת? הוא לא נראה ככה", אמר כוכב הצהובים.

"בשנה השנייה שלי במכבי תל אביב נדהמתי עד כמה הוא השתפר. הוא התחזק פיזית, הוא קלע הרבה יותר טוב, מוסר העבודה שלו גדל ולאחר משבר הקורונה, הוא היה לבטח אחד השחקנים הכי טובים שלנו, ואז אמרתי לעצמי 'אוקיי, הוא ראוי להיבחר גבוה בדראפט והוא יהיה שחקן NBA להרבה שנים'. דיברתי עם המאמן דונובן (בילי) עליו והיו לי רק דברים טובים להגיד".

15:25: על פי המוק דראפט וההערכה של אתר nbadraft.net, אבדיה ייבחר במקום ה-11 על ידי סן אנטוניו. להערכתם - ים מדר ייבחר במקום ה-53 על ידי אוקלהומה סיטי.

סדר הבחירות:

1. מינסוטה -
2. גולדן סטייט -
3. שארלוט -
4. שיקגו -
5. קליבלנד -
6. אטלנטה -
7. דטרויט -
8. ניו יורק -
9. וושינגטון -
10. פיניקס -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully