וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט "דלוקה" על אבדיה, פול פירס מזהיר: "מסוכן לבחור בו"

בעוד פחות מ-24 שעות זה יקרה: דראפט ה-NBA הוירטואלי הראשון ייצא לדרך, ודני אבדיה ואולי גם ים מדר סוף סוף יידעו איזו קבוצה בחרה בהם

דיוויד בלאט מדבר על הדראפט של דני אבדיה/עריכה: ניר חן. מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

בעוד פחות מ-24 שעות זה יקרה: דראפט ה-NBA הוירטואלי הראשון ייצא לדרך, ודני אבדיה ואולי גם ים מדר סוף סוף יידעו איזו קבוצה בחרה בהם. במהלך היום החגיגי של הכדורסל הישראלי, אנו נלווה אתכם עם עדכונים על ההתפתחויות, הדיווחים והשמועות (החל מ-2:30, עדכונים חיים בוואלה! ספורט).

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הלילה הגדול שלהם. אבדיה ומדר/דני מרון

06:32: מה לגבי ים מדר? ב"ביג בורד" האחרון של "האתלטיק" בו מדורגים 100 השחקנים הטובים בדראפט, דורג רכז הפועל תל אביב במקום ה-54. למרות זאת, העריכו ב"אתלטיק" שמדר ייבחר בבחירה ה-39 על ידי ניו אורלינס. אפשרות נוספת היא שייבחר על ידי טורונטו, שלפי "האתלטיק" סימנו אותו כמועמד פוטנציאל לבחירה ה-59.

06:30: ב"אתלטיק" ניתחו את האפשרויות של בוסטון בדראפט הקרוב, וציינו בין היתר את האפשרות שהסלטיקס יעשו טרייד עם הניקס על הבחירה השמינית ויבחרו באבדיה.

"הוא מתאים מאוד לבוסטון בזכות הגיוון שלו בשני צידי המגרש", כתב הפרשן ג'ארד וייס. "למעשה, אני חושב שזו התאמה מושלמת. הוא לא צריך את הכדור כל הזמן כדי להיות אפקטיבי, והתקרה שלו גבוהה מאוד".

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "דני אבדיה יכול לעשות דברים גדולים ב-NBA"

לכתבה המלאה

ב-ESPN התווכחו - אבדיה או לאמלו בול, מי הימור גדול יותר?

06:20: ב"סן פרנסיסקו כרוניקל" דיווחו הלילה: גולדן סטייט נותנת עדיפות לאפשרות להעביר את הבחירה השנייה בטרייד לקבוצה אחרת, בתקווה שתוכל לבחור בדני אבדיה מאוחר יותר בעשירייה הראשונה.

"הווריירס אמנם לא נמצאים בשיחות מתקדמות עם אף קבוצה בינתיים, אבל היא יודעת שיש התעניינות רבה בבחירה השנייה", ציין הכתב קונור לוטורנו. "הווריירס מתמקדים באפשרות של טרייד עם שארלוט שמחזיקה בבחירה השלישית ועם שיקגו, שמחזיקה בבחירה הרביעית. כך או כך, אם גולדן סטייט תעשה טרייד ולא תבחר בשלישייה הראשונה, הם כנראה ינסו לבחור את דני אבדיה. ממה שאני שומע, גולדן סטייט 'נדלקה' על אבדיה ומאמינה שהוא יוכל להפוך לשחקן בסדר גודל של דנילו גלינארי".

06:06: בתוכנית The Jump של ESPN, דן פאנל בהשתתפות אנליסט הדראפט מייק שמיץ ושחקני העבר פול פירס וקנדריק פרקינס, בשאלה מי מבין דני אבדיה ולאמלו בול נחשב לבחירה פחות בטוחה.

"בחירה בלאמלו בול היא סיכון יותר גדול מבחירה באבדיה", טען שמיץ. "יש לבול פוטנציאל להפוך לכוכב, אבל הוא אחד שצריך לתת לו המפתחות. לכן אני חושב שאבדיה הוא בחירה יותר בטוחה, גם אם לבול יש תקרה גבוהה יותר. אבדיה מגיע לליגה עם ניסיון של יותר מ-100 משחקים במקצוענים, הוא היה ה-MVP הצעיר בתולדות הליגה הישראלית, ואני מעריך שהוא יהיה שחקן חמישייה ב-NBA בקלות".

לעומת שמיץ, פרקינס ופירס טענו שאבדיה הוא הימור גדול יותר. "דני שחקן טוב, הוא מזכיר לי את דנילו גלינארי, אבל אני לא בטוח שהוא יגיע לכאן ויהיה לו אפקט מיידי על הקבוצה שלו", אמר פרקינס.

"אני חושב שדני הוא בחירה מסוכנת", אמר בנחרצות פול פירס. "הרבה שחקנים אירופיים הם יותר מסוכנים. הסטטיסטיקות שלהם באירופה יכולות לתעתע, ותמיד יש איתם סיכון שלא ישתלבו או ימצו את הפוטנציאל שלהם מחוץ לסביבה הטבעית. לא כל האירופיים מתאקלמים בארצות הברית. ראינו שחקן כמו ריקי רוביו, שדיברו עליו בתור סופרסטאר והוא הפך ללא יותר מרכז חביב בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully