וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "דני אבדיה יכול לעשות דברים גדולים ב-NBA"

17.11.2020 / 11:50

מאמן מכבי תל אביב מתכונן למשחק מול ריאל מדריד: "יש לנו את השחקנים שיכולים להתמודד איתה". על אבדיה: "גאים בו. כל המדינה איתו ואנחנו יודעים שהוא יצליח. מבחינתי הוא כבר שחקן NBA"

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (רביעי, 19:30, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יצאו למשחק חוץ נגד ריאל מדריד בויזינק סנטר. מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי הניצחון על ז'לגיריס קובנה במאזן של שלושה ניצחונות מול חמישה הפסדים, בעוד יריבתה ניצחה ארבעה משחקים והפסידה ארבעה נוספים.

המשחק נגד ריאל מחר יהיה הראשון השבוע עבור הצהובים ביורוליג, כשבשישי הם יפגשו את ולנסיה, במה שיהיה השבוע הראשון מבין שניים העונה עם שני משחקי חוץ ביורוליג. בקבוצה מאמינים כי אותלו האנטר, שהחמיץ את כל ארבעת המשחקים האחרונים של הצהובים מאז ההפסד לאפס אנדולו בחוץ, בו ספג מכה בפניו, ישוב וישחק עם מסיכה מיוחדת שהוכנה לו. כל הפצועים האחרים, עומרי כספי, ג'ון דיברתולומיאו ויובל זוסמן, יצאו עם הקבוצה, יתאמנו בספרד, אך לא ישחקו.

מסביב לקבוצה דיברו במהלך השבוע האחרון על מטרה לחזור מספרד עם ניצחון אחד לפחות כדי לא להיכנס שוב למאזן שלילי שיהיה קשה לצאת ממנו. עם זאת, בקבוצה מודעים למשימה הקשה שעומדת בפניהם, כשהניצחון האחרון של הצהובים במדריד הושג במרץ 2010, וריאל נותרה הקבוצה היחידה שיאניס ספרופולוס לא ניצח כמאמן מכבי תל אביב.

אות'לו האנטר מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה. דני מרון
יחזור עם מסיכה? אותלו האנטר/דני מרון

"אנחנו צריכים להמשיך בכושר הטוב", אמר מאמן הצהובים לקראת המפגש. "ריאל מדריד קבוצה עם ניסיון רב באירופה, נצטרך להילחם הן בצד ההגנתי והן בצד ההתקפי. השחקנים הפצועים לא ישחקו, אבל הם קרובים לחזרה. הם בשלב האחרון של השיקום".

המאמן הוסיף: "אבלדה? הוא שחקן טוב מאוד שנותן להם איכות בעמדת הסמול פורוורד, הוא שומר, קולע ומוסר. אבל יש לנו את השחקנים שיכולים להתמודד איתם. זה יורוליג פראי, אין מגרש ביתי, אין לנו את היתרון של המגרש הביתי שלנו מהשנים הקודמות. הכול מושפע מהקורונה, אבל מבחינת הכדורסל, אנחנו נלחמים, משתפרים, וכשהפצועים שלנו יחזרו יהיו לנו יותר פתרונות".

היווני המשיך: "למרות שמדובר במסיבת עיתונאים לקראת ריאל מדריד, אני רוצה לדבר על דני אבדיה. הוא שחקן שגדל במכבי תל אביב, שחקן שאנחנו גאים בו. כל ישראל אוהבת את דני, כל המדינה איתו. אנחנו מאחלים לו בהצלחה, יודעים שהוא יצליח ומכירים אותו. מכבי תל אביב נתנה לו את הצ'אנס להראות את הכישרון שלו ושיפרה אותו. לדני יש פוטנציאל גדול ב-NBA. למעשה הוא כבר שחקן NBA. יש שמועות לאן הוא יילך, אבל אני לא רוצה לטעות, אני רוצה שיילך לקבוצה שתאמין בו ושהוא יוכל לשחק בה ולהראות מה הוא יודע. נעקוב אחריו, אחרי ההופעות שלו ואחרי הכניסה שלו ל-NBA".

דני אבדיה. מתוך האינסטגרם של דני אבדיה, אתר רשמי
"כבר שחקן NBA". אבדיה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של דני אבדיה

ריאל מדריד פתחה את עונת 2020/21 בצליעה. אחרי שלא עברה ריענון בקיץ הפסידה הקבוצה של פאבלו לאסו ארבעה מחמשת המשחקים הראשונים של העונה, כשרק חימקי מוסקבה שהגיעה פצועה ורצוצה למדריד לא ניצחה אותה. בשבועות האחרונים הצליחה הקבוצה להתייצב עם ניצחונות על באיירן מינכן בבית ועל ז'לגיריס קובנה והכוכב האדום בלגרד בחוץ.

כאמור, ריאל לא עברה שינויים משמעותיים בקיץ כשאחד הכוכבים המובילים שלה - פקונדו קמפאסו, עשוי לעבור בקרוב מאוד ל-NBA ולהותיר את הקבוצה עם חור בעמדת מפתח. מי שכן הגיע הוא אלברטו אבאלדה מולנסיה שקולע 8.5 נקודות למשחק. את ריאל מוביל עד כה העונה טריי תומפקינס הוותיק עם 12.5 נקודות למשחק, כשלצידו בקו הקדמי נמצא וולטר טבארס עם 10 נקודות ו-5.8 ריבאונדים לערב. סרחיו יוי עם 11 נקודות, ג'ייסי קארול עם 11.4 נקודות וקמפאסו עם 9.6 נקודות ו-5.4 אסיסטים משלימים את החבורה המובילה של הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully