וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונס: "השופטים בישראל מבליגים על מהלכים אגרסיביים מאוד"

16.11.2020 / 7:24

הצהובים גירדו ניצחון על הרצליה בהארכה, הרכז טוען: "ליגת העל יותר אגרסיבית". דורי סהר קיבל מחמאות, וגם: השיעור המנטלי

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

מכבי תל אביב עבדה קשה מהצפוי כדי לשמור אמש (ראשון) על מאזן מושלם בליגת העל ולנצח 86:92 את נועלת הטבלה בני הרצליה אחרי הארכה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס כבר הוליכה 57:70 בתחילת הרבע הרביעי, לפני שראתה את המקומיים מתחילים בריצה ומצליחים להשוות ולכפות הארכה. בהארכה מצאו הצהובים פעם אחרי פעם את אנטה ז'יז'יץ' שהוביל ארבעה קלעים בספרות כפולות עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים. כריס ג'ונס היה המצטיין עם 17 נקודות, 8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.

בסיום המשחק נראו אנשי מכבי לא מרוצים. "זה מסוג המשחקים שצריכים ללמוד מהם דברים ברמה המנטלית ופחות ברמה המקצועית", אמרו במועדון בסיום, "לא באנו מספיק חדים למשחק הזה, ועדיין שלטנו והובלנו בבטחה. לאבד יתרון כזה, מול קבוצה עם רוטציה כל כך קצרה, זה משהו שנצטרך לתת עליו את הדעת בהמשך. העיקר הניצחון, ועכשיו הפנים לספרד".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
לוקח מהמשחק הזה בעיקר שיעור מנטלי. ספרופולוס/ברני ארדוב

כריס ג'ונס היה נשמע קצת יותר רגוע: "אני לא יודע אם היינו פחות מוכנים, אבל לא היינו מרוכזים בפרטים הקטנים. זו האשמה שלנו, אבל לפחות יצאנו עם הניצחון", אמר האמריקאי, "אנחנו קבוצה עם שחקנים חדשים שמנסים להתאקלם, אז כל ניצחון הוא חשוב. צריכים להיות מרוכזים בפרטים הקטנים שהמאמן עובד איתנו עליהם. הליגה הישראלית אגרסיבית מאוד, השופטים מוותרים לשחקנים על פעולות אגרסיביות מאוד". לגבי העייפות אמר ג'ונס: "יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לשחק בהרבה עמדות, אין לנו רק חמישה שחקנים. יש לנו רוטציה יפה, ונהיה בסדר".

סנדי כהן הוסיף: "זה היה מאבק מצד שתי הקבוצות. תמיד טוב לנצח משחק צמוד, תמיד טוב לנצח משחק בכלליות. עדיף ללמוד אחרי ניצחון מאשר אחרי הפסד. נקווה שנוכל לשפר את ההגנה שלנו כדי להגיע לרמה גבוהה יותר".

במכבי תל אביב פרגנו לדורי סהר שקלע 8 נקודות ב-9 דקות במחצית הראשונה, אך במחצית השנייה הוחלף אחרי דקה אחת בלבד כשביצע עבירה של שלוש זריקות על פרנק גיינס. "דורי היה טוב מאוד, אבל כנראה שהקרדיט שלו אצל יאניס עדיין שונה משחקנים אחרים. הוא הראה הרבה מאוד דברים חיוביים", אמר אחד מאנשי המועדון.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב שרדה הארכה, ניצחה 86:92 בהרצליה ושמרה על מאזן מושלם בליגה

לכתבה המלאה
כריס ג'ונס, מכבי תל אביב, מול פרנק גיינס, בני הרצליה. ברני ארדוב
מופתע מהשיפוט בישראל. כריס ג'ונס/ברני ארדוב

במכבי יידעו במהלך היום מי מבין השחקנים הפצועים של הקבוצה יוכל לצאת לצמד המשחקים בספרד השבוע, נגד ריאל מדריד ביום רביעי ונגד ולנסיה ביום שישי. מלבד שלושת הפצועים של הקבוצה - יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומאו ועומרי כספי שלא שיחקו מתחילת העונה - גם אותלו האנטר שנעדר זה שבוע וחצי בשל סחרחורות, נמצא בספק. במכבי אופטימיים שלפחות אחד או שניים מהפצועים יצטרפו לנסיעה.

בקבוצה נפרדו מדני אבדיה לפני הליכתו לדראפט. השחקן שהיה במשחק בהרצליה עשוי לעזוב את ישראל לארצות הברית במקביל לחזרת הצהובים מספרד בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully