וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "מבחינה מקצועית ומשפחתית, הכול הסתדר לי בבני סכנין"

עודכן לאחרונה: 18.11.2020 / 14:32

הקשר הסביר כיצד התגלגל לבני סכנין: "אנשים עשו הכול כדי שאני אהיה במועדון הזה. הגעתי לארץ לבקר את המשפחה ופתאום קיבלתי טלפונים". וגם: ההצעה מרובי פאולר, הציפיות שהשתנו ותוכנית הרכש שעשויה להשתנות

בירם כיאל מוצג כשחקן בני סכנין/באדיבות בני סכנין

אופוריה. כך אפשר להגדיר את התחושות הבוקר (רביעי) בבני סכנין לאחר ההחתמה של בירם כיאל בקבוצה. הקשר בן ה-32 יערוך הבוקר אימון בכורה ואף עשוי להיכלל בסגל למשחק נגד הפועל כפר סבא בשבת. ההחתמה שלו, שהוציאה את אוהדי הקבוצה לחגוג ברחובות, עדיין מפתיעה רבים, אולם בסכנין מספרים שהמהלך נרקם במשך זמן רב.

כיאל שוכנע אתמול להצטרף לאחר "עלייה לרגל" שנעשתה אל בית הוריו בכפר ג'דיידה מכר. אל כיאל הגיעו בכירים במועדון וכן שורה של אנשי עסקים משפיעים מאוד במגזר הערבי ושכנעו את הקשר להסכים ולהגיע לקבוצה מתחתית ליגת העל, בניגוד לציפיות.

בירם כיאל בני סכנין. האתר הרשמי של בני סכנין, אתר רשמי
עבודת שכנוע מאומצת. כיאל במדים החדשים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בני סכנין

הפנייה לכיאל נעשתה כבר לפני כמה שבועות באמצעות בן דודו חמודי כיאל, אלא שהקשר סירב בפעם הראשונה. רק לאחר מסע שכנועים ובשל הרצון של משפחתו להישאר בישראל, הסכים כיאל למהלך. הקשר פסל הצעה נדיבה מאיסט בנגל ההודית, אותה מאמן רובי פאולר, מכיוון שהוא ובני משפחתו סלדו מהאפשרות להתגורר בהודו. כיאל מבין שהציפיות מסכנין עלו בצורה משמעותית, והמסר הועבר גם למאמן ניסו אביטן.

היום תתקבל החלטה במועדון האם להמשיך במגעים עם הקשר גרגור בריינבורג או לרדת מהאפשרות לצרפו לאור החתימה של כיאל. בריינבורג כבר סיכם את תנאיו אלא שבשל סיבות משפחתיות הבהיר שיוכל להצטרף רק בעוד עשרה ימים לכל הפחות, וכעת בסכנין יצטרכו להחליט האם להעמיס עוד על התקציב.

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יחזור לנבחרת דרך סכנין? בירם כיאל/יוסי ציפקיס

"אנשים עשו הכול כדי שאני אהיה במועדון הזה", הסביר כיאל. "הגעתי לארץ לראות את המשפחה אחרי שנה וקצת בגלל הקורונה, והכול קרה מדקה לדקה. פתאום קיבלתי טלפונים מכל מיני אנשים - חברי הנהלה, אנשי עסקים מקומיים, אוהדים - שעשו הכול ובאו אליי הביתה כדי שאני אהיה פה. כבר מהטלפון הראשון אמרתי שאני מוכן לשמוע ופתוח להגיע למועדון נחשב בכדורגל הישראלי. המטרה היא להצעיד את המועדון קדימה עם כל הניסיון שצברתי בחו"ל. אני מקווה לעזור למועדון ושהמועדון יעזור גם לי".

"זו החלטה מאוד טובה מבחינתי, בסופו של דבר רציתי לחזור לשחק כדורגל, לחזור להיות קרוב למשפחה. מבחינת מקצועית ומשפחתית, הכל הסתדר לי פה. אני שמח מאוד להיות פה, והאתגר גדול. זה מעלה את רמת הציפיות, וצריך לעמוד בזה".

על המטרות: "אנחנו לא צריכים להילחם על ההישארות. בכל מקום בטבלה יש לחץ, אבל המטרה היא ליצור יציבות ולא להיות בחלק התחתון של הטבלה. שכל קבוצה יריבה תדע כמשחק מול סכנין הוא קשה".

על תוכנית החזרה שלו למגרשים: "אני אנסה להסתגל מחדש ואעשה הכול כדי להיות מוכן. מקווה שבשבוע-שבועיים הקרובים אתחיל להשתלב גם במשחקים. אני כאן כדי לעזור בכל פרמטר - גם עם השחקנים הצעירים, גם עם חבר'ה מהנוער, כל דבר שאני אוכל לתרום מהניסיון שלי, אעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully