וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מפנימים: למרות הכוונה הטובה, לדוניס לא היה עם מי לעבוד בפגרה

18.11.2020 / 7:03

הצהובים קיוו לנצל את ההפוגה כדי לתקן את הליקויים, אבל רוב השחקנים הבכירים היו במשימות בנבחרות או שסבלו מפציעות. למאמן לא נותר אלא לקוות שלא יהיו מחירים לכך בשבוע החשוב

אוהדי בני סכנין חוגגים את החתימה של בירם כיאל/ספורט 1

מכבי תל אביב ניצחה אתמול (שלישי) את הפועל חיפה 0:1 במשחק אימון שנמשך 70 דקות, אבל במועדון מעידים שפגרת הנבחרות לא באמת איפשרה להם להשתפר ולשדרג את איכות המשחק של הקבוצה. אחרי הניצחון על בני סכנין לפני 10 ימים אמר המאמן גאורגיוס דוניס שהוא ינצל את האימונים כדי לעבוד על הרבה אלמנטים הדרושים שיפור במשחק של הקבוצה.

דוניס התכוון בעיקר למשחק ההתקפה הדל, להתגוננות מול מתפרצות ולעוד כמה פרמטרים שחייבים טיפול. ביום ראשון תחזור מכבי תל אביב לליגת העל וכבר ביום חמישי תשחק שוב בליגה האירופית. בסך הכול יחכו לקבוצה 11 משחקים בקצת יותר מחודש והדבר האחרון שאיפשרה הפגרה הנוכחית, היה לשפר את הליקויים. מעבר לחופשה בת שלושה ימים שקיבלו השחקנים בסוף השבוע שעבר, מכבי תל אביב התאמנה במשך כל התקופה בלי הקישור שלה. דור פרץ ואייל גולסה בנבחרת הבוגרת, עדן קארצב היה במשימה של הנבחרת האולימפית ודן גלזר היה פצוע.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס עם שחקני הקבוצה דן ביטון, דור פרץ, בן ביטון, דן גלזר. דוברות מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתגעגע לימים בהם היה עם מי לעבוד באימונים. דוניס/אתר רשמי, דוברות מכבי תל אביב

בלי לב הקבוצה, לא היה שום סיכוי לתרגל באמת. שני הבלמים איתן טיבי ושרן ייני גם חסרו ושחקן מפתח נוסף כמו יונתן כהן התייבש על ספסל הנבחרת הבוגרת. דוניס ניסה לאמן, אבל באימונים היו בעיקר שחקנים מקבוצת הנוער שהגיעו להשלים קאדר. הדבר האחרון שמכבי תל אביב הייתה יכולה לעשות בשבוע וחצי האחרונים היה אימונים שישפרו אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully