וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: בירם כיאל חתם לשלוש שנים

עודכן לאחרונה: 18.11.2020 / 9:00

אחרי עשור בברייטון וסלטיק, הקשר הוותיק בחר ביעד מפתיע ומצטרף לקבוצה של ניסו אביטן. יעבור בבקרה ברביעי ויוכל לשחק כבר בשבת

אוהדי בני סכנין חוגגים את החתימה של בירם כיאל/ספורט 1

אחרי עשור באי הבריטי, בירם כיאל חוזר ליעד מפתיע מאוד בישראל. קשרה של ברייטון ונבחרת ישראל לשעבר חתם הערב (שלישי) לשלוש שנים בשורות בני סכנין. הקשר, שעדיין לא מצא קבוצה מאז שסיים את חוזהו בברייטון האנגלית, הסכים להגיע אחרי לחצים גדולים על בן דודו, חמודי כיאל, ובשיחות איתו הובטח שאם הקשר בן ה-33 יסכים להגיע, הוא יוחתם על חוזה ארוך טווח עם ערבות אישית של אנשי עסקים מקומיים והבטחה לתפקיד מקצועי בסיום הקריירה - אם ירצה כזה.

הנהלת בני סכנין הוציאה הודעה רשמית לאחר החתימה של כיאל: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של הקשר בירם כיאל ומאחלים לו המשך הצלחה במשפחת בני סכנין . כיאל חתם למשך 3 שנים. מחר הוא יועבר בבקרה ויעמוד לרשות המאמן בשבת".

כיאל בן ה-32 גדל במכבי חיפה ועשה קריירה מרשימה בליגת העל לפני שעבר לסלטיק ב-2015. כיאל שיחק בסקוטלנד חמש שנים עד שעבר לברייטון, במדיה הוא שיחק גם בפרמיירליג למעט תקופת השאלה קצרה לצ'רלטון. כיאל רשם גם 46 הופעות בנבחרת ישראל והחתימה שלו בסכנין משדרגת מאוד את הקישור של ניסו אביטן, ששיווע לשחקן מנוסה כמוהו.

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
חוזר לליגת העל. בירם כיאל/יוסי ציפקיס

בתוך כך, קשרה של נבחרת ארובה, גרגור בריינבורג, נמצא במגעים מתקדמים עם המועדון. בריינבורג בן ה-29 סיים את חוזהו בדה חראפשחאפ מליגת המשנה בהולנד ביולי האחרון ומאז הוא שחקן חופשי, לכן סכנין תוכל להחתים אותו כבר עכשיו ובמועדון מעריכים שהוא או כיאל יצטרפו.

בריינבורג כבר היה קרוב מאוד לעירוני קרית שמונה בקיץ 2017 והוא אף נחת בישראל לצורך חתימה, אבל לבסוף חילוקי דעות גרמו לו להמריא בחזרה להולנד. בחודשים האחרונים הוא הוצע לקבוצות רבות בליגת העל בישראל, אבל כולן סירבו. בסכנין התרשמו ממנו מספיק כדי לפנות אליו רשמית. במועדון מקווים שהוא יגיע בכושר טוב אחרי שלא שיחק למעלה מ-8 חודשים, מכיוון שהעונה בהולנד קוצרה בשל התפרצות נגיף הקורונה.

בסכנין רוצים מאוד להתחזק בעמדת הקשר האחורי וחיפשו לא מעט אופציות. המאמן ניסו אביטן ביקש מראשי המועדון לנסות בכל כוחם להחתים את השחקן שנולד וגדל בהולנד, אבל מחזיק גם בדרכון של ארובה בזכות שורשיו.

בריינבורג שיחק בשלוש השנים האחרונות בליגת המשנה בהולנד ומלבד דח חראפשחאפ, הוא לבש גם את מדי ספרטה רוטרדם וניימיכן. הוא עבר כמה פציעות בברכיו בשנים האחרונות, אבל אף אחת מהן לא הייתה כזו שדרשה ממנו להחסיר חודשים ארוכים. בכל מקרה, לפני שיחתום, בריינבורג יצטרך לעבור בדיקות רפואיות ובסכנין מקווים שהוא יעבור אותן בהצלחה - בשונה מהקשר אלן אנג'י.

בבני סכנין בוחנים את כשירותו של מחמוד קנדיל ובצוות המקצועי מקווים מאוד שהשוער יהיה כשיר למשחק נגד הפועל כפר סבא. קנדיל יקבל החלטה סופית ביחד עם הצוות הרפואי לקראת סוף השבוע, אך ההערכות במועדון אופטימיות. מי שחזר לאימוני ריצה הוא עלי עוסמאן אך המגן ייעדר לפחות עוד כשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully