וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר שיאניס יישאר: האם הטריידים של מילווקי יספיקו לאליפות?

אחרי פגישה מכרעת, הנהלת הבאקס צירפה את הולידיי ובוגדנוביץ', בעיקר כדי לשכנע את הכוכב להאריך חוזה. על השדרוג ההגנתי, האיום מקו השלוש ומה חושבים הפרשנים?

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

עם כל הכבוד לאוהדי מילווקי באקס, שבוודאי חגגו לא מעט הלילה (בין שני לשלישי) אחרי שנודע להם על ההצטרפות של ג'רו הולידיי ובוגדן בוגדנוביץ' לקבוצה, מטרת הטרייד המדובר, במסגרתו נפרדו במועדון מאריק בלדסו, ג'ורג' היל, דונטה דיווינצ'נזו ושלוש בחירות סיבוב ראשון בדראפט, הייתה בעיקר לשמח את הכוכב הכי גדול של הפרנצ'ייז, יאניס אנטטקומפו בן ה-25, שטרם החליט אם להישאר בקבוצה. במילווקי חוששים מאוד שהגריק פריק יבחר לעזוב לקבוצה אחרת בתום העונה ולא להאריך חוזה, וניסו לעשות ככל יכולתם על מנת לרצות אותו, עם צירופם של שני השחקנים המצוינים, שאמורים לשדרג את הקבוצה שהודחה בשלב חצי גמר המזרח על ידי מיאמי בפלייאוף ה-NBA האחרון.

"שמו של הולידיי עלה כבר מספר פעמים בפגישות שערכה הנהלת מילווקי בנוגע לטריידים אפשריים", נכתב בוושינגטון פוסט. "כעת היא הצליחה לשים עליו את ידיה, ולראשונה מזה 11 שנים בליגה הולידיי ישחק בקבוצה עם שאיפות לאליפות. בנוגע לבוגדנוביץ', ראשי המועדון ניסו לצרפו מהרגע שנודע להם על היחסים העכורים בינו לבין באדי הילד בסקרמנטו".

"שני הטריידים הגיעו לאחר פגישה משותפת של ההנהלה עם יאניס, במהלכה הובטח לו שייעשה ניסיון לצרף לבאקס שחקני חיזוק שישדרגו את הקבוצה", הוסיפו בפוסט. "היו דיבורים על כריס פול, אבל בסופו של דבר הוא עבר לפיניקס. מיד לאחר מכן החליטו במילווקי לפנות לכיוונו של הולידיי - שיוכל לתרום על הפרקט הן בצד ההתקפי וכמובן בצד ההגנתי. הוא כמובן יהיה שחקן חמישייה לצד יאניס, כריס מדלטון, ברוק לופז ובוגדנוביץ'".

"אם צירופם של השניים יעזור לשכנע את יאניס להישאר, זה שווה הכול מבחינת מילווקי", הוסיפו באתר הפופולרי. "הוא צריך לקבל החלטה להישאר או לעזוב את ה-21 בדצמבר, וזו אחת הסיבות שבמועדון מיהרו לצרף את השניים".

"מבחינה מקצועית מדובר בחיזוק אדיר להגנת הקבוצה, שדורגה במקום הראשון במדד היעילות ההגנתית בעונה שעברה", המשיכו בוושינגטון פוסט. "כעת, עם הולידיי, ההגנה אף תשתפר, בטח בכל הקשור לשמירה על מובילי כדור ורכזים. בנוגע לבוגדנוביץ', הוא יוסיף עוד כח קליעה ויגדיל את האיום של הקבוצה מחוץ לקשת. נראה שכעת יאניס יהיה מוקף בארבעה שחקנים שיכולים לקלוע מחוץ לקשת, וזו הצהרת כוונות מבחינת ההנהלה, שמכוונת לזכייה באליפות בעונה הקרובה".

"אני לא יודע מה ראשי מילווקי הבטיחו ליאניס בפגישה המשותפת, אבל אני מאמין שזה יספק אותו", אמר העיתונאי הבכיר מארק סטיין. "לא היו טריידים בליגה במשך תשעה חודשים, ובתוך 13 שעות קיבלנו שני טריידים אדירים". "מדובר בלילה אדיר עבור מילווקי", הוסיף אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, שדיווח לראשונה על הטרייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully