וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'יימס הארדן סירב לשכר הגבוה בהיסטוריה כדי לעבור לברוקלין נטס

ב-ESPN טוענים שהרוקטס ניסו להפוך את המזוקן לראשון בהיסטוריה שמרוויח 50 מיליון דולר לעונה, אך הוא נחוש לחבור לקווין דוראנט וקיירי אירווינג

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

היכן ישחק ג'יימס הארדן בעונה הבאה? על פי העיתונאי המוערך אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, כוכב יוסטון רוקטס סירב להאריך את חוזהו בטקסס, תמורת השכר הגבוה בהיסטוריה של הליגה - 50 מיליון דולר לעונה - בשל רצונו לעזוב בטרייד לברוקלין נטס.

"אחרי שראשי הרוקטס שמעו על השיחות שמנהל הארדן עם קווין דוראנט וקיירי אירווינג, הם הציעו לו לחתום לשנתיים נוספות תמורת 103 מיליון דולר", מדווח ווג'נראוסקי. "אלא שהארדן סירב, הוא מאמין שלא נותר לו עוד זמן רב לזכות באליפות. הוא יהפוך לשחקן חופשי ב-2022 והוא רוצה לעשות זאת עם טבעת על האצבע".

על פי הדיווחים, כדי לצרפו, הנטס ייאלצו לוותר על כמה שחקנים משלימים חשובים למדי: ספנסר דינווידי, קאריס לוורט, ג'ארט אלן וטוריאן פרינס.

ב-NBA כבר מנתחים ברצינות את האפשרות שהארדן יעבור לברוקלין, ותוהים מה ההשלכות. ג'וש הארט מניו אורלינס צייץ: "אם הארדן הולך לברוקלין, נתראה ב-2022. את האליפות ב-2021 כבר ברור מי תיקח".

לעומתו, כתב ESPN בומאני ג'ונס הביע ספקנות. "הבעיה הגדולה לגבי הארדן וקיירי היא ששניהם אוהבים להתמזמז עם הכדור. אתם באמת חושבים שדוראנט חיכה כל כך הרבה זמן לחזור למגרשים רק כדי לעמוד בפינה ולראות את הארדן מכדרר?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully