וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מודאגת מהסגל, קונסטנטין שנפצע יעמוד לדין

17.11.2020 / 8:35

כאב ראש לדראפיץ' וברדה לקראת המפגש מול האקסית: המגן יחמיץ את מכבי נתניה. זרגרי, קריאף וקונטה סובלים מרגישות, מתאוסיניו ופלייטר פצועים ופרדו מורחק. בן חיים עשוי לפתוח לצד דגני, ורד ימשיך לקבל זריקות

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

בבית"ר ירושלים מתכוננים לשלושה משחקים קשים בתוך שבוע - נגד מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה ומכבי חיפה בשבוע הבא, אך מצבת הפצועים של הקבוצה לא נותנת שקט לצוות המקצועי. אביאל זרגרי ואופיר קריאף סובלים מרגישות בשריר האחורי ולא שהם יוכלו לשחק. בצילום שערך זרגרי לא הייתה עדות למתיחה ורופא הקבוצה יבדוק אותו שוב היום. אם השניים לא יוכלו לשחק, עלי מוחמד עשוי לפתוח נגד נתניה כשחקן האחרון בקישור. מוחמד נמצא עם נבחרת ניז'ר שתשחק הערב נגד אתיופיה ואמרו לחזור ביום חמישי לישראל.

שי קונסטנטין, שרק חזר לאימונים, סובב שוב את הקרסול וצפוי גם הוא להיעדר מהמשחק ביום ראשון. גם אם יהיה כשיר, המגן הימני עלול לספוג הרחקה אחרי שהיום החליט תובע ההתאחדות להעמיד אותו לדין בגין העלבת השופט לירן ליאני במשחק האימון נגד הפועל כפר סבא, במהלכו הוא הורחק. יש לציין שקונסטנטין נכנס לחדרו של ליאני בסיום והתנצל. עוזיאל פרדו ייעדר עקב הכרטיס האדום שספג והם למעשה מצטרפים למתאוסיניו וגליאופילו פלייטר.

פלייטר אמור לנחות בסוף השבוע, לעבור בדיקה קרדיולוגית ובדיקה כירורגית מקיפה שלאחריהן הוא צפוי לקבל את האישור לחזור להתאמן. אנטואן קונטה ינסה לחזור לאימונים מחר או בחמישי, כאשר בשלב זה הבלמים המתוכננים להרכב הם אוראל דגני וטל בן חיים, כאשר נבחנת האפשרות לפתוח עם אורי מגבו כשאורן ביטון יוסט לקישור, כפי שהיה נגד הפועל כפר סבא.

המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לא שוחחו עם השחקנים עדיין לקראת המשחקים ויעשו זאת רק בהמשך השבוע, כאשר שחקנים דיברו על הרצון לנצח את נתניה גם בשביל הצוות המקצועי: "כולם יודעים מה זה מקום שהיית בו כמה שנים ומה זה משחק מול האקסית. אתה רוצה להוכיח, להזכיר מי אתה, זה מוסיף עוד מוטיבציה למרות שכולם במוטיבציה גבוהה לחזור לנצח", אמרו שחקנים. עידן ורד עדיין סובל מכאבים וימשיך לקבל זריקות לפני משחקים. אור זהבי יחזור לאימונים רק בעוד שבוע, כאשר הבלם עדיין לא החזיר תשובה חיובית לחוזה המופחת שהוצע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully