וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע משוכנעים: "נתמודד עם תקופה שבה ידברו על אבוקסיס והנבחרת"

17.11.2020 / 6:40

במועדון לא יילחמו בכך ויקוו שהשחקנים מספיק בוגרים כדי לא לעסוק בידיעות על המועמדות של מאמנם לנבחרת ישראל. במועדון החליטו: מגעים להארכת חוזים רק לקראת סוף דצמבר

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא 0:0/ספורט 1

בשבת הקרובה, עם חזרת ליגת העל מפגרת הנבחרות, תפתח הפועל באר שבע בסדרה של 11 משחקים בליגת העל ובליגה האירופית בפרק זמן של 35 ימים. במועדון החליטו שרק בסיום הלו"ז הצפוף כל כך, יחלו לדון בהארכות חוזים למאמן יוסי אבוקסיס ולכמה שחקני מפתח כמו הפורטוגלי ז'וזואה.

במועדון לא רוצים להכניס משאים ומתנים על חוזים חדשים לתוך לוח הזמנים האינטנסיבי, מאחר שזה עלול לפגוע במטרות המרכזיות: לעשות נקודות באירופה שיכניסו הרבה כסף לקופת המועדון ולהדביק את הפער מהצמרת שמתרחקת בליגת העל. "זו תהיה טעות לערבב בין שני הדברים", אומרים במועדון.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
ברגע שיקבל פנייה, יבקש להתקדם לנבחרת. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

בתוך כך, בהפועל באר שבע מבינים שהם נכנסים לתקופה בה המאמן שלהם יהיה כמעט כל יום בכותרות, שוב כמועמד לאימון נבחרת ישראל. במועדון יודעים שאין להם דרך להילחם בכך מלבד לקוות שהשחקנים מסוגלים להתרכז בעיקר ולא לעסוק בספקולציות באשר לעתיד המאמן.

אבוקסיס כבר אמר בעבר שחלומו הוא לאמן את נבחרת ישראל וברור שברגע שיקבל פנייה, הוא יבקש את האור הירוק להתקדם לנבחרת. אבל כל עוד זה לא קרה, רוצים בהפועל באר שבע לשים את העניין הזה בצד ולא להכניס אותו לתוך המועדון.

"ברור שאנחנו נכנסים לתקופה שבה יכריעו מי יאמן את נבחרת ישראל ועד שזה יקרה, השם של יוסי אבוקסיס יתפרסם בהקשר של הנבחרת", אומרים במועדון. "אנחנו לא נעסוק בזה ונדע לא להתייחס לזה כי גם בקיץ אמרו שתכף נצטרך להיפרד מיוסי ובסוף הוא נשאר, זכינו בגביע המדינה והגענו לליגה האירופית. לכן אין טעם בכלל לעסוק בכך".

עוד בוואלה!

בהפועל באר שבע בטוחים: בקונפרנס ליג ישולמו אותם המענקים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully