וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ברזיל ניצחה 0:2 באורוגוואי ללא ניימאר, 0:2 לארגנטינה ומסי בפרו

ארתור (33) ורישרליסון (45) שמרו את הסלסאו בראשות הבית הדרום האמריקאי. גונסאלס (17) ולאוטרו (28) נתנו לאלביסלטה ניצחון בלימה, אקוודור הביסה 1:6 את קולומביה

תקציר: אורוגוואי - ברזיל 2:0/ספורט 1

המחזור הרביעי במוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה נמשך הלילה (בין שלישי לרביעי) עם חמישה משחקים. ברזיל ניצחה 0:2 באורוגוואי ללא ניימאר, ארגנטינה גברה 0:2 על פרו בחוץ יחד עם ליאו מסי, ואת ההפתעה של המחזור סיפקה אקוודור, שהנחילה לקולומביה תבוסת 1:6 צורבת.

תקציר: אורוגוואי - ברזיל 2:0. GettyImages
נראים מצוין גם בלי ניימאר. רישרליסון חוגג/GettyImages

אורוגוואי - ברזיל 2:0

עם או בלי ניימאר, הסלסאו ממשיכים את הפתיחה המושלמת של הקמפיין ושומרים על ראשות הבית. על הדרך, החבורה של טיטה האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד לסלסטה - שחסרו את לואיס סוארס שנמצא חיובי לקורונה - ל-11 משחקים. הפתיחה דווקא הייתה שקולה כשאורוגוואי מסכנת את שערה של ברזיל שוב ושוב, אבל הסלסאו היו תכליתיים יותר. ארתור כבש את השער הראשון בדקה ה-33 מבישול של גבריאל ז'סוס ועם קצת עזרה מהגנת אורוגוואי, ורגע לפני ההפסקה רישרליסון הכפיל.

במחצית השנייה אורוגוואי ניסתה לחזור למשחק, אבל נראתה עצבנית, מה שתורגם בסופו של דבר לכרטיס אדום ישיר של אדינסון קבאני בדקה ה-71, בעקבות עבירה על רישרליסון שנבחנה באמצעות ה-VAR. ה-VAR פעל בשנית לרעתה של אורוגוואי כעבור שש דקות, כששער מצמק של מרטין קסארס בוטל בעקבות נבדל.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
לא היה בשיאו, אבל חבריו חיפו עליו. מסי/GettyImages

פרו - ארגנטינה 2:0

עם ניצחון חוץ ראשון על פרו מאז ספטמבר 2004, נשארו האלביסלסטה במקום השני כשהם עדיין ללא הפסד, ובמרחק שתי נקודות מהמוליכה ברזיל. ליאו מסי פתח והשלים 90 דקות, אבל לא היה בשיאו וגם כשהגיע למצבים, החמיץ אותם ונשאר ללא כיבוש בשלושת משחקיו האחרונים בנבחרת.

לשמחתו, שחקנים אחרים התעלו. ג'ובאני לו סלסו הצטיין והיה חתום על הבישול לשער הראשון של ניקו גונסאלס בדקה ה-17. לאוטרו מרטינס הכפיל כעבור 11 דקות מבישול של לאנדרו פארדס. בסך הכול, ארגנטינה סופרת רצף של 11 משחקים רשמיים במשך קרוב לשנה וחצי ללא הפסד.

צפו בתקציר התבוסה של קולומביה

תקציר: אקוודור - קולומביה 1:6/ספורט 1

אקוודור - קולומביה 1:6

הפסד מביך מאוד עבור הקולומביאנים שנותרו עם ארבע נקודות בלבד מ-12 אפשריות במקום השביעי והמאוד לא מחמיא. מנגד, המארחת עם ניצחון ענק ופתיחת קמפיין נהדרת כשהיא עם שלושה ניצחונות והפסד אחד אחרי ארבעה משחקים ועם השישייה הראשונה שלה אי פעם במשחק מוקדמות מונדיאל. מואיזס קאיסדו (7), אנחל מנה (9), מייקל אסטרדה (32), קסאבייר אראגה (39), גונסאלו פלאטה (70) ורוברט ארבולדה (91) כבשו לזכות אקוואדור, שעוד נאלצה לשחק ללא שישה שחקנים שנדבקו בקורונה. פלאטה גם הורחק בצהוב שני (80). חאמס רודריגס רק צימק מעט את ההשפלה עם פנדל מוצלח (45+1).

סלומון רונדון שחקן נבחרת ונצואלה. POOL, GettyImages
רונדון חוגג את שער הניצחון שלו/GettyImages, POOL

ונצואלה - צ'ילה 1:2

המארחת עם נקודות ראשונות בקמפיין מול צ'ילה המאכזבת, שנותרה עם ארבע נקודות מ-12 אפשריות. לואיס מאגו (9) כבש ראשון עבור המארחת, ארתורו וידאל איזן מקרוב והמשיך בכושר הכיבוש המצוין שלו בדקה ה-15, אבל סלומון רונדון כבש את שער הניצחון עבור ונצואלה בדקה ה-81 והשאיר את שלוש הנקודות בבית.

פרגוואי - בוליביה 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully