וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת נחתה. התלבטות לגבי ההרכב לקראת סקוטלנד

16.11.2020 / 18:15

וילי רוטנשטיינר שוקל האם לפתוח עם שלושה בלמים ברביעי (21:45, ספורט 5). בנוסף, מתלבט המאמן לגבי עמדת הקשר האחורי והמגן השמאלי

תקציר: כל שערי ליגת האומות, 15 בנובמבר/ספורט 1

נבחרת ישראל נחתה הערב (שני) אחרי ההפסד לצ'כיה ולפני המשחק מול סקוטלנד ברביעי. בנבחרת קיימת עדיין גם כ-24 שעות אחרי אכזבה גדולה מההפסד אמש. "ברור שזה לא ייתן משהו מוחשי, מלבד הישארות בדרג ב', אבל אנחנו מבינים שאנחנו חייבים לנצח את הסקוטים", אמר שחקן בכיר בנבחרת. "יש תחושה אצל מרבית השחקנים ואנשי הנבחרת שהיינו שווים הרבה יותר בקמפיין הנוכחי".

בלמה של הנבחרת חאתם עבד אלחמיד נחת בישראל למרות ההרחקה, וזכה לחופש כשביום המשחק יטוס בחזרה לסקוטלנד כדי לשוב לאימונים של סלטיק. אם המאמן וילי רוטנשטיינר יחליט לפתוח עם שלושה בלמים, ההתלבטות היא בין אוראל דגני לבין שרן ייני. שתי התלבטויות נוספות שנראה שקיימות אצל האוסטרי, הן האם לתת לנטע לביא, שהיה מצויין מול צ'כיה, לפתוח בהרכב, ובין טאלב טואטחה וסאן מנחם בעמדת המגן השמאלי.

לוקאש מאסופוסט שחקן נבחרת צ'כיה לפני נטע לביא שחקן נבחרת ישראל. Petr David Josek, AP
יפתח מול סקוטלנד? נטע לביא/AP, Petr David Josek

במקביל למשחקה של ישראל מול סקוטלנד, תתארח סלובקיה, שנמצאת כרגע במקום האחרון, אצל צ'כיה. ניצחון של הסלובקים ברביעי יחד עם איבוד נקודות של הנבחרת מול הסקוטים יוריד את הנבחרת למקום האחרון בבית, מה שיגרור ירידה לדרג ג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully