וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יועץ בטיחות טוען שהמועדון חייב לו כספים על בדיקות במתחם קרית חיים

15.11.2020 / 16:35

בצל התביעות של שחקני ועובדי עבר במועדון, גם יועץ בטיחות שערך בדיקות במתחם טוען לחוב. היועץ סירב להגיב. המתחם עדיין לא אושר

חיים סילבס מסכם את ההפסד 2:1 למכבי נתניה/דוברות הפועל חיפה

יועץ הבטיחות ליאון אנף דורש באופן מיידי מהפועל חיפה סכום כספי שהיה צריך להגיע אליו כבר לפני כמה חודשים, כך על פי גורמים המעורים בפרטים. לפי גורמים המעורים בנעשה במועדון, יועץ הבטיחות זומן בסיום עונת 2018/19 לבדיקת מתחם קרית חיים לצורך אישורו לעונת המשחקים 2019/20. מנהל הבטיחות בדק את המתחם והוציא דו"ח ליקויים להנהלת המתחם. על פי אותם גורמים, מנהל הבטיחות ביקר מספר פעמים במתחם ומצא שהליקויים לא תוקנו ולכן סירב להנפיק אישור בטיחות למתחם, מה שמנע ככל הנראה את קבלת אישור משרד העבודה לרישיון עסק.

לפני כמה חודשים, כך לפי אותם גורמים, פנה מנהל הבטיחות להנהלת המועדון בדרישה לקבל את הכסף שהמועדון חייב לו לטענתו עבור עבודתו, אבל עד כה לא קיבל מהמועדון את הכסף וגם לא התייחסות רשמית בכתב למכתבו. אגב לפי אותם גורמים הסכום המדובר מוערך בכמה אלפי שקלים.

משחק כדורגל לגיוס תרומות עבור חולי סיסטיק פיברוזיס בקריית חיים שבחיפה, אוקטובר 2016. ספק 500
המגרש בקרית חיים/ספק 500

באותו עניין, בשלב זה לאצטדיון קרית חיים עדיין אין אישור של משרד התמ"ת ואם אכן בסוף החודש יחזרו לפעילות הליגות לנוער ונערים, לא תוכל במצב הנוכחי הפועל חיפה לארח את משחקי מחלקת הנוער באצטדיון הזה.

לפניית וואלה! ספורט למנהל הבטיחות בעניין החוב של הפועל חיפה אליו, סירב אנף להגיב, כמו גם לפנייה בשאלת המכתב ששלח למועדון או לשאלת תביעה אפשרית.

לשאלת וואלה! מדוע לא הוענק אישור של משרד העבודה למתחם, ענה מנהל הבטיחות שמשרד העבודה הוא הגורם שמאשר רישיונות.

תגובת הפועל חיפה תובא לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully