וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש המשק אלברט טל-שיר יגיש תביעה לבית הדין לעבודה נגד הפועל חיפה

10.11.2020 / 15:11

האפסנאי המיתולוגי שלח מכתב התראה באמצעות עורכי דינו. המועדון חוייב לשלם בפסק בורר מעל 50 אלף שקלים למיקו ממן בגין הפרת הסכם. יואב כץ הפתיע בדיון: "הודעות מועדון הן הרבה פעמים רק שואו ביז"

חיים סילבס מסכם את ההפסד 2:1 למכבי נתניה/דוברות הפועל חיפה

איש המשק המיתולוגי של הפועל חיפה אלברט טל-שיר יגיש בתקופה הקרובה תביעה לבית הדין לעבודה כנגד המועדון. לוואלה! ספורט נודע שטל-שיר, באמצעות עורכי דינו ערן פיינשטיין ורוני דביר, הגיש מכתב התראה למועדון בנושא בו הוא דורש גם לקבל את כל תלושי השכר של טל שיר וזאת על מנת לבדוק חששות שעלו אצל עורכי דינו של איש המשק. בנוסף, טוענים עורכי הדין שבמשך תקופה ארוכה טל-שיר ניסה לסגור את ענייניו אל מול ראשי המועדון אך אלו לא התייחסו לפניותיו.

כזכור, טל-שיר התפטר בתחילת חודש מרץ וזאת לאחר אירוע ביזארי במשחק נגד עירוני קרית שמונה, כשאיש המשק התבשר שהוא לא רשום בטופס המשחק ולא יכול לעלות לכר הדשא. בעקבות כך שוחח טל-שיר עם הבעלים יואב כץ וזה הבטיח לו שהעניין יתוקן מיידית והצטער בפניו. אך לאחר שהמקרה חזר על עצמו במשחק הבא נגד בני יהודה בגביע, הודיע טל-שיר על התפטרותו ודרש את זכויותיו כדין מפוטר שכן לטענתו המהלכים כנגדו היו הרעה בתנאיו והיוו פגיעה במעמדו. בכתב התביעה שיוגש לבית הדין ידרשו עורכי דינו של טל-שיר תשלומים עבור הפרשות לפנסיה, החזרי הוצאות וכספים נוספים שלטענתם לא שולמו במלואם.

* תגובת הפועל חיפה תובא כשתתקבל.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דני מרון
הבורר פסק נגדו. יואב כץ/דני מרון

עוד לפני הגשת התביעה של טל-שיר בהפועל חיפה חוייבו לשלם 51,836 שקלים לחלוץ מיקו ממן. כזכור ממן הגיש תביעת בוררות כנגד המועדון בטענה שלאחר שחתם על חוזה שוחרר ובמועדון התנערו מחוזהו. בחיפה טענו שממן היה על תקן נבחן. מפסק הבורר שהגיע לידי וואלה! ספורט עולה שבמהלך הדיונים הגיע יואב כץ להעיד בנושא. הבעלים נשאל בעניין והדגיש שממן הגיע למבחנים בגלל לחץ שהפעיל עליו הסוכן דודו דהאן. הבורר ביטל טענה זו בהסבר שכץ הוא איש עסקים ותיק גם בעסקי הכדורגל ובוודאי לא כל סוכן שלוחץ עליו גורם לו להביא שחקן למבחנים.

בנוסף נשאל כץ בדיון כיצד הוא מסביר את העובדה שהקבוצה כבר הוציאה הודעה ברשתות החברתיות לפיה נכתב שממן סיכם בקבוצה לעונה וכן הועלתה תמונה שלו עם המנכ"ל אורן שטרלינג כשהוא לבוש בחולצת מועדון. הבעלים הפתיע כשענה "בוא נגיד, זה מאוד מאוד לא מדוייק, הודעות מועדון האלו הרבה מהן זה שואו ביז". בסופו של דבר כאמור פסק הבורר אמיר זולטי לטובת ממן וחייב את הפועל חיפה לשלם לחלוץ ששייך כיום להפועל רמת גן בגין הפרה חובת תום הלב, עוגמת נפש והוצאות משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully