וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: המנכ"ל הסיר את מנהל מחלקת הנוער מקבוצת הוואטסאפ

11.11.2020 / 16:02

גורמים עסקיים בסביבתו של הבעלים יואב כץ מספרים על מתיחות בין אורן שטרלינג ליניב כהן. מקורב לכץ: "חשוב שלא יהיו מתיחויות"

חיים סילבס מסכם את ההפסד 2:1 למכבי נתניה/דוברות הפועל חיפה

מתיחות חריפה בין שני האנשים הבכירים בהפועל חיפה, יניב כהן ואורן שטרלינג, כך על פי עדות גורמים עסקיים בסביבת יואב כץ. לוואלה! ספורט נודע שבצל הדיבורים על מתיחות בין השניים שטרלינג הוציא מקבוצת הואטספ של מחלקת הנוער את כהן שאמור בכלל לשמש כמנהל מחלקת הנוער.

כידוע, בקיץ האחרון לאחר שעזב את תפקידו כמנהל מחלקת הנוער של מכבי חיפה צורף כהן ליריבה העירונית. בהודעה הרשמית של המועדון נאמר שכהן ישמש כמנהל מחלקת הנוער והמנהל הטכני וכן ייעץ בנוגע לקבוצה הבוגרת כשבפועל כהן נמצא כבר כחודש בארצות הברית שם הוא מסייע לכץ בנושאים שונים ומגוונים כאשר כהן זוכה למחמאות על פעילותו כשבין היתר היה אחד הגורמים המשמעותיים בשכנוע אנשי מכבי תל אביב לאשר את עסקת שאילתו של רוסלן ברסקי.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דני מרון
מתיחות בהפועל חיפה. יואב כץ/דני מרון

אמש כאמור בזמן שכהן בארצות הברית הוא הוצא מקבוצת הואטספ של המחלקה כאשר גורמים בסביבתו של כץ טוענים שהבעלים צפוי לשוחח עם השניים על מנת להרגיע את הרוחות ולייצר סביבת עבודה נוחה. "יואב ינסה להגדיר תחומי עבודה ברורים", אמר גורם עסקי בסביבת הבעלים. "במועדון שאין פה כל כך הרבה אנשים בהנהלה חשוב שלא יהיו מתיחויות".

תגובת הפועל חיפה תובא לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully