וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט ודובי שטיין הגישו תביעות נגד הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 11.11.2020 / 16:49

השחקן שגדל במועדון מהכרמל ושיחק בו בשתי קדנציות פנה לבית הדין לעבודה. הפיזיותרפיסט המיתולוגי תובע למעלה מחצי מיליון שקל

חיים סילבס מסכם את ההפסד 2:1 למכבי נתניה/דוברות הפועל חיפה

גילי ורמוט הגיש היום (רביעי) תביעה לבית הדין לעבודה כנגד הפועל חיפה. השחקן שגדל במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בו בשנים 2004-2005 ולאחר מכן חתם בו שוב ב-2018, קיבל הודעה בסיום חודש יולי כי לא ימשיך במועדון, ומאז אינו נוטל חלק באימוני הקבוצה. השחקן הגיב ואמר על התביעה, שעיקרה תשלומי מענקים ותנאים סוציאלים, "לצערי לא הייתה לי אפשרות להימנע מזה".

גם הפיזיותריפיסט המיתולוגי של הפועל חיפה, דובי שטיין, הגיש תביעה לבית הדין לעבודה נגד המועדון על סך למעלה מחצי מיליון שקלים. מכתב התביעה שהגיע לידי וואלה! ספורט, עולה ששטיין שעבד במועדון מאז 1967, דורש כספים על שעות נוספות ועבודה בשבתות וכן על הפרשות ותנאים סוציאליים שלא זכה להן.

שטיין טוען באמצעות עורך דינו יואל גולדברג, שלמרות שקיבל כספים תמורת חשבוניות במשך זמן העבודה, הייתה זו עובדה ידועה לכל ששטיין שימש כפיזיותרפיסט של הקבוצה וטיפל בשחקנים גם אחרי שעות האימונים. לטענתו שמדובר במסגרת של עובד-מעביד והוא לא עבד כספק עצמאי שאינו זכאי לזכויות.

בתשובה שהגישה הפועל חיפה למכתב ההתראה של גולדברג, נטען שאין בין הצדדים יחסי עובד-מעביד ומכון הפיזיותרפיה של שטיין היה ספק של המועדון לכל דבר. עוד הוסיפו בחיפה שאופן העסקתו של שטיין היה לפי בקשתו ואם היה מדובר ביחסי עובד-מעביד הרי ששטיין היה זוכה לשכר נמוך יותר. בנוסף מכתב התביעה עולה ששטיין דורש כ-50 אלף שקלים עבור שהייה במחנות אימון של הקבוצה בחו"ל שעבורם לא שולמה לו תוספת.

תגובת הפועל חיפה תובא כשתתקבל.

טברטקו קאלה שוער הפועל חיפה מטופל על ידי הפיזיותרפיסט דובי שטיין. אדריאן הרבשטיין
מתעקש שמדובר ביחסי עובד-מעביד. שטיין בפעולה/אדריאן הרבשטיין

אתמול נודע שאיש המשק אלברט טל-שיר יגיש בתקופה הקרובה תביעה לבית הדין לעבודה נגד הפועל חיפה. לוואלה! ספורט נודע שטל-שיר, באמצעות עורכי דינו ערן פיינשטיין ורוני דביר, הגיש מכתב התראה למועדון בנושא בו הוא דורש גם לקבל את כל תלושי השכר של טל שיר וזאת על מנת לבדוק חששות שעלו אצל עורכי דינו של איש המשק. בנוסף, טוענים עורכי הדין שבמשך תקופה ארוכה טל-שיר ניסה לסגור את ענייניו אל מול ראשי המועדון אך אלו לא התייחסו לפניותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully