וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תתבע את צ'יקו אופואדו בפיפ"א. הייפורד אג'יי חוזר לעניינים

14.11.2020 / 14:27

בעיר הנמל יטענו שמעשה הבריחה פגע בשמו של המועדון, שלא הצליח להחתים שחקן חלופי. שביעות רצון מאג'יי, שכבש במשחק אימון

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

במ.ס. אשדוד החליטו להגיש תביעה נגד צ'יקו אופואדו ואחרי שהיועצים המשפטיים של המועדון יסיימו להכין אותה, היא תוגש למוסדות המשפטיים של פיפ"א. החלוץ, שחזר כזכור לניגריה למרות שהיה לו הסכם חתום עם אשדוד, יצר קשר ביומיים האחרונים עם הקבוצה והציע לשלם את כרטיס הטיסה שאשדוד שלחה לו למחלקת העסקים, אבל בעיר הנמל לא יסתפקו בכך וג'קי בן זקן הינחה את כל הגורמים במועדון לפעול כדי להגיש את התביעה.

אשדוד תטען שבמעשה הבריחה, פגע אופואדו בשם של המועדון. כמו כן יטענו בקבוצה כי לא החתימו שחקן בחלון ההעברות שהיה פתוח עד ה-5 בנובמבר מתוך הנחה שיש להם הסכם עם הניגרי בכפוף לבדיקות הרפואיות שהוא היה צריך לעשות עם נחיתתו בארץ ביום שלישי. כזכור, מאחר שאופואדו נחשב לשחקן חופשי ללא חוזה, ניתן היה להחתים אותו גם אחרי סגירת החלון.

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ניפגש בבית המשפט? אופואדו/דני מרון

ובזמן שצ'יקו אופואדו הופך לזיכרון שמתרחק, במ.ס. אשדוד מקבלים במקומו את הייפורד אג'יי שחוזר מפציעה ארוכה בברכו ואתמול (שישי) אף כבש את אחד השערים בניצחון 1:3 על הפועל תל אביב. שחקן הכנף שהגיע מהכח עמידר רמת גן נפצע לפני למעלה משלושה חודשים וכעת מקווים באשדוד שהוא חוזר לעניינים וייכנס לרוטצית שחקני ההתקפה. עוד כבשו לאשדוד במשחק האימון אתמול דין דוד מוחמד כנעאן, ממנו רוצים במועדון להוציא יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully