וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעה של אופואדו: "קיבלתי הצעה טובה יותר, ואני עוזב. תודה על כל המאמץ"

11.11.2020 / 11:11

באשדוד נדהמו מהעזיבה הפתאומית אך גם חשו הקלה. שורת הבדיקות הרפואיות, הקשר דווקא עם איש הווידאו של המועדון וההבנה שהבעיה נוצרה כבר בתחילת המשא ומתן. מאחורי הנטישה המפתיעה של החלוץ הניגרי יממה לאחר שחתם

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

במ.ס אשדוד הצטערו הבוקר (רביעי) על ההחלטה הפתאומית של צ'יקו אופואדו לעזוב, אך יחד עם זאת הביעו סוג של הקלה, מאחר שהחלוץ הניגרי לא שיחק במשך שמונה חודשים וחצי, ומכיוון שהיה אמור לחתום על חוזה גבוה בקנה מידה של המועדון, היה חשש מהשפעת הפציעה שלו.

כבר אתמול עם נחיתתו בארץ עבר אופואדו בדיקת MRI, בדיקה אורתופדית ורק מכיוון שהתלונן על עייפות נדחתה להיום בדיקת סייבקס מיוחדת שהוזמנה עבורו בכדי לבחון את מצב הברכיים שלו. מאחר שאופואדו עבר פציעה לא פשוטה, תכננו באשדוד להכניס נספח לחוזהו שמגן על המועדון אם השחקן ייפצע פעם נוספת באותו המקום, אך המתינו עם כך מכיוון שלא רצו לתת לו תחושה לא נוחה כבר בתחילת דרכו ולכן המתינו עד לרגע שבו יסיים את הבדיקות.

שחקן מכבי תל אביב צ'יקו אופואדו. אדריאן הרבשטיין
במכבי תל אביב לא היו לו בעיות משמעת. צ'יקו אופואדו/אדריאן הרבשטיין

מהתחקיר שעשו הבוקר במועדון באשר להשתשלשות העניינים, עולה שאופואדו שלח במהלך הלילה הודעה לאיש הווידאו של הקבוצה רפאל קסטרו, בה כתב: "קיבלתי הצעה טובה יותר, ואני עוזב. תודה על כל המאמץ". הקשר היה עם קסטרו, שהיה גם הראשון ששוחח עם אופואדו בשבוע שעבר עבור המועדון, מאחר שהוא היה זה שהכין לשחקן בעבר קליפ ובו ביצועיו ממכבי תל אביב לצורך המשך הקריירה שלו. מי שהגיע לאסוף את אופואדו סמוך לחצות מהאקדמיה לכדורגל באשדוד, ככל הנראה לנתב"ג, הוא שחקן ניגרי שמשחק בישראל.

הפליאה באשדוד היתה גדולה שכן מבדיקות שנעשו על השחקן אופאדו התנהג למופת בקדנציה שלו במכבי תל אביב, ולא נרשמו איתו תקריות משמעתיות. השחקן גם הביע את רצונו לשחק בישראל, כולל בריאיון שנערך עמו בוואלה! ספורט, אולם משחזור הדברים הבוקר הבינו באשדוד כי בתחילת המשא ומתן הקצר עימו נרשם פער עצום בין הצדדים, כך שאופואדו כנראה חש לא בנוח עם העובדה שהוא עומד לרדת כמעט בשני שליש משכרו לעומת מכבי תל אביב, שם הרוויח כזכור חצי מיליון יורו נטו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully