וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לאחר שחתם: צ'יקו אופואדו הודיע למ.ס אשדוד שהוא עוזב

11.11.2020 / 9:10

אחרי שכבר עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזהו, הופתעו בעיר הנמל לגלות שהחלוץ הניגרי עזב, והעריכו שקיבל הצעה גבוהה יותר, אשדוד הודיעה: "נבדוק את ההשלכות כולל נקיטת פעולות באופ"א"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה/ספורט 1

צ'יקו אופואדו עזב במפתיע את מ.ס אשדוד. יממה בלבד לאחר שנחת בישראל, עבר בדיקות רפואיות מקיפות וחתם על חוזהו בכפוף למעבר הבדיקות, שלח הלילה (בין שלישי לרביעי) החלוץ הניגרי הודעה לאחד מאנשי הקבוצה בה נכתב שהוא עוזב מיידית את הארץ.

כזכור, אחרי שנתיים במדי מכבי תל אביב הושבת אופואדו לשמונה חודשים וחצי בשל פציעה שספג בדרבי התל אביבי בפברואר, ואחרי שהחמיץ את סיום העונה והזכייה השנייה ברציפות באליפות הצהובים בחרו שלא להחזיר אותו לסגל, והוא כבר הכריז על שובו לליגת העל כשחתם באשדוד, אך בסופו של דבר הקאמבק התפוגג באופן מוזר, כשמבדיקות שנעשו באשדוד הבוקר, אתמול סמוך לחצות הגיע חבר של אופואדו לאסוף אותו ממתחם האקדמיה שם הוא היה אמור לישון.

שחקן מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו. דני מרון
הבריז באמצע הלילה. צ'יקו אופואדו/דני מרון

בהודעה שפרסמה הקבוצה נכתב: "השחקן צ'יקו אופואדו הודיע על עזיבה על אף שחתם ועבר את הבדיקות הרפואיות. ככל הנראה מדובר בההצעה חלופית שקיבל בשכר גבוה יותר. מועדון ספורט אשדוד בודק את ההשלכות כולל נקיטת פעולות באופ"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully