וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה בשיחות לצירופו של ג'רל מקניל

12.11.2020 / 21:02

הגארד (33, 1.90), שהצטיין בהפועל תל אביב ונהריה, עשוי להצטרף לכתומים במקומו של דביון ברי, כשגם ג'ורדן מרפי צפוי לעזוב

הגרלת לוח משחקי ליגת העל בכדורסל 2020/21/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה פוקס-עבודי

עירוני נס ציונה במגעים לצירופו של ג'רל מקניל, אקס הפועל תל אביב ועירוני נהריה. מי שיעזוב את הקבוצה בוודאות הוא הסנטר ג'ורדן מרפי, ששיחק היום פחות מ-7 דקות בהפסד להפועל תל אביב, והמשחק נגד הפועל חיפה ביום שני יהיה האחרון שלו בקבוצה. גם דביון ברי, ששיחק 14 דקות ותרם 2 נקודות בלבד נמצא בדרכו החוצה, ומקניל אמור להכנס לנעליו.

ג'רל מקניל שחקן של עירוני נהריה. דני מרון
ג'רל מקניל בדרך חזרה לישראל/דני מרון

בנס ציונה בוחנים מקרוב את מצבו הרפואי של מקניל, שלא שיחק מאז חודש מרץ, לאחר שהגארד עבר ניתוח במהלך הקיץ ולא ברור מהי מידת כשירותו. בנוסף, מקניל צריך עדיין לרצות עונש הרחקה של משחק אחד בפועל מהעונה שעברה. שחקן נוסף במועדון בדקו בתקופה האחרונה הוא קרטיס ג'רלס, אקס הפועל ירושלים, אך נכון לעכשיו העסקה לא תצא לפועל.

מקניל (33, 1.90) בוגר אוניברסיטת מרקט, עבר קריירה ארוכה באירופה ובליגת הפיתוח לפני שהגיע בקיץ 2017 להפועל תל אביב והוביל את הקבוצה בעונתו הראשונה לפיינל פור. מקניל שב לאדומים לאחר פתיחת העונה שלאחר מכן, אך לא הצליח לשחזר את הישגיו. אשתקד הוביל את עירוני נהריה לגמר הגביע, אך בליגה הקבוצה לא הצליחה. ב-20 משחקי ליגה בעונה שעברה רשם מקניל 14.6 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully