וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נס ציונה גברה 74:80 על בני הרצליה

העולה החדשה הוליכה רוב המשחק, אך נכנעה לאחר רבע רביעי נורא. מילר (18) וצ'יטהאם (18) הובילו את הכתומים לניצחון בכורה

נמרוד לוי שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
נמרוד לוי/קובי אליהו

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל ננעלו הערב (שני) במשחק בו השיגה עירוני נס ציונה ניצחון ראשון העונה בכל המסגרות, לאחר שגברה 74:80 על בני הרצליה. העולה החדשה פתחה טוב מאוד והוליכה בפער דו ספרתי במהלך הרבעים 2 ו-3 אך לא הופיעה לרבע המכריע, בו הפסידה 28:11, וראתה את הכתומים כופים מהפך, ושרון דרוקר עדיין ללא ניצחון ליגה בקבוצה מהשרון.

פטריק מילר (19) וקוואן צ'יטהאם (18) הוליכו את קלעי הכתומים, שנראו לא טוב במהלך המשחק וקלעו באחוזים רעים, אך התעוררות מאוחרת, אותה הובילו בין השאר טל דן ורביב לימונד השיגו קצת שקט לבראד גרינברג. פרנק גיינס (27) היה נהדר מן העבר השני, אך זה לא עזר להרצליה, ששוב הפסידה משחק צמוד.

קלעו לנס ציונה: פטריק מילר 19 נקודות ו-6 אסיסטים, קוואן צ'יטהאם (8 ריב', 6 איב', 4 מ-15 מהשדה) 18, טל דן (8 ריב', 6 איב') 16, רביב לימוונד 8 ו-5 אס', ג'ורדן מרפי 6 ו-6 ריב', נמרוד לוי 5 ו-5 ריב', דביון ברי ואור קורנליוס 3 כ"א, ליאור קררה 2.

קלעו להרצליה: פרנק גיינס 27, קנדל אנתוני 15, ג'יילן מוריס, אבירם זליקוביץ' ואייזאה אייזנדורף (8 ריב') 7 כ"א, אלישי כדיר 4, ג'אקים דונלדסון 3, גייב לווין ויאיר קרביץ 2 כ"א.

שחקן בני הרצליה ג'ואקים דונלדסון. דני מרון
הרצליה רוצה ניצחון ליגה ראשון. דונלדסון/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

נמרוד לוי וג'ודן מרפי היו אחראית על פתיחה טובה של המארחת שעלתה ל-2:7 אבל הרצליה חזרה והפכה עם ריצת 2:9, כול מהלך חוף אל חוף של הסנטר בן ה-37 ג'ואקים דונלדסון. פרנק גיינס שהיה רמה אחת מעל כולם, הגיע ל-10 נקודות במהלך הרבע הראשון כששלשה של קנדל אנתוני הורידה את הרצליה ביתרון 19:25 בסיוום הרבע הראשון.

רבע 2:

הרצליה המשיכה היכן שסיימה את הרבע הקודם ועלתה ליתרון דו ספרתי בפתיחת הרבע השני. קנדל אנתוני הגיע גם הוא לספרות כפולות בעוד נס ציונה השליכה שלשות ולא קלעה כזו עד הדקה האחרונה של הרבע השני, כשקוואן צ'יטהאם קבע 40:46 בלבד להרצליה בירידה להפסקה.

קנדל אנתוני שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
רבע שני נהדר שלו. קנדל אנתוני/קובי אליהו

רבע 3:

האורחת ניסתה להשיב את היתרון לאיזור הפער הדו ספרתי, אך הציגה משחק התרפי מפוזר מאוד. מנגד, גם נס ציונה יכולה הייתה להתקרב יותר לשחקנים של שרון דרוקר, אך החטיאה ליי אפים וזריקות נוחות לא אחת ברבע השלישי. נס ציונה איפשרה לפרנק גיינס להניח שתי נקודות ולאחר מכן איבדה ברשלנות לאותו גיינס שאמר תודה והוריד את הרצליה לרבע המכריע ביתרון 52:63, דווקא לאחר רבע לא טוב שלה מבחינה התקפית.

רבע 4:

המארחת קלעה 6 נקודות רצופות בפתיחת הרבע וצמצמה למינוס חמש בלבד. נס ציונה השלימה ריצת 3:12 והורידה עד מינוס שתיים בלבד. הרצליה איבדה את הראש ברבע האחרון וראתה כיצד פטריק מילר מעלה את נס ציונה ליתרון ראשון מאז הדקות הראשונות של המשחק, כשקבע 69:71, פחות מארבע דקות לסיום. נס ציונה איבדה את טריק מילר בחמש עבירות, אך מצאה את עצמה בעמדה נהדרת כשצ'יטהאם קבע 72:77 מהקו, 40 שניות לסיום, כששלשת קלאץ' שלו קבעה 74:80 כשעל השעון נותרו 17 שניות לסיום, וזו הייתה גם תוצאת הסיום. נס ציונה חוגגת ניצחון בכורה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully