וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי המקורב לסרחיו ראמוס: "80 אחוז שיעזוב את ריאל מדריד"

קריסטובל סוריה חשף: "הוא רוצה להישאר, פרס לא הבין שעלול לאבד אותו בחינם". לואיס אנריקה מהלל: "הוא ברמה אחרת מכל היתר"

תקציר: כל השערים ממשחקי האימון של הנבחרות ב-11 בנובמבר/ספורט 1

פלורנטינו פרס כבר התבטא בעבר שישמח לראות את סרחיו ראמוס מסיים את הקריירה בריאל מדריד, אולם חוזה חדש טרם נחתם ובמצב העניינים הנוכחי, יהפוך הבלם הוותיק לשחקן חופשי בקיץ הבא. לפי העיתונאי המקורב לראמוס, קריסטובל סוריה, החודשים הקרובים עשויים להיות האחרונים של ראמוס בבלאנקוס.

"אני יודע שסרחיו רוצה להישאר, אבל אני רואה אותו יותר בחוץ מאשר מבפנים", אמר ל"אל צ'ירינגיטו". "לדעתי, יש 20 אחוז שיישאר ו-80 אחוז שיעזוב. פרס עדיין לא הבין שבעוד 48 יום, סרחיו יוכל לחתום איפה שירצה בחינם. זה לא ייאמן, כי אנחנו מדברים על שחקן שטוב יותר כעת מאשר שהיה בגיל 25".

הפרשן הספרדי אנטוניו רומרו יודע בדיוק מה צריך לקרות: "לדעתי ראמוס יחדש את החוזה, אבל הכל תלוי בו. את הבור שהוא עלול להשאיר אי אפשר למלא בכסף. דויד אלאבה שיכול להגיע בחינם ידרוש לפחות 10-12 מיליון יורו לעונה, אבל במקרה הטוב הוא יכול להיכנס לנעל ימין של ראמוס".

העיתונאי חוליו פולידו הוסיף: "ראמוס לא מרוצה מכך שחוזהו לא הוארך, המצב הזה לא נוח לו. המצב הזה נמשך יותר מדי".

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
איך זה ייגמר? ראמוס/רויטרס

אמש עלה הבלם מהספסל של נבחרת ספרד להופעתו ה-176 במדים הבינלאומיים - שיא כל הזמנים לשחקן באירופה, אותו הוא חולק עם ג'אנלואיג'י בופון. "הוא שחקן ייחודי, ברמה אחרת מכל היתר", החמיא לואיס אנריקה. "שיא ההופעות הוא נחלתם רק של שחקנים מוכשרים במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully