וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו של גריזמן: "לא תיארתי לעצמי שיהיה לו כל כך קשה, המצב מול מסי לא פשוט"

דודו של הצרפתי התייחס לשמועות על יחסים עכורים בין שני הכוכבים של ברצלונה: "תכנית האימונים מותאמת כדי לרצות שחקנים ספציפיים". דפאי: "מי לא היה רוצה לחתום בברצלונה?"

תקציר: הולנד - ספרד 1:1/ספורט 1

בספרד ממשיכים לעסוק בהרחבה ביחסים בין שניים מכוכבי ברצלונה - ליאונל מסי ואנטואן גריזמן. "היחסים בין השניים צפויים להיות מתוחים הרבה יותר בעתיד הלא רחוק", נכתב ב"אס" הספרדי, אחרי שדודו של גריזמן שוחח על מצבו בקבוצה בריאיון בצרפת.

"ידעתי שלאנטואן יהיה קשה בחודשים הראשונים, אבל לא תיארתי לעצמי שזה יימשך שנה", אמר דודו של גריזמן בצרפת. "אני מודע למה שקורה בינו לבין מסי, וזה לא פשוט בכלל. אנטואן מחויב לעבוד קשה בזמן ששחקנים אחרים לא מחויבים לכך. תכנית האימונים מותאמת כדי לרצות שחקנים ספציפיים".

עדיין בברצלונה. חלוץ ליון, ממפיס דפאי ההולנדי, פגש עם נבחרתו את נבחרת ספרד אמש (רביעי) למשחק ידידות, כשלאחריו הוא נשאל אם היה רוצה להגיע לברצלונה. "מי לא היה רוצה לחתום בברצלונה?", השיב דפאי לכתבים. "ברצלונה הוא אחד המועדונים הגדולים בעולם".

ממפיס דפאי שחקן ליון. GettyImages
צודק, לא? דפאי/GettyImages

* המאמן הארגנטינאי אדוארדו קודט מונה למחליפו של אוסקר גרסיה בסלטה ויגו אחרי שהאחרון סיים את דרכו בקבוצה. קודט בן ה-46 יאמן לראשונה באירופה אחרי שאימן את רוסריו סנטרל, קלאב טיחואנה, ראסינג קלאב ואינטרנסיונאל הברזילאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully