וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה תוהים: אולי עדיף ליובנטוס למכור את כריסטיאנו רונאלדו?

הכוכב מרוויח 25 אחוז מתקציב המשכורות ולא מחזיר את ההשקעה במכירת חולצות. טרוי דיני: "וולבס תתאים לו, בגלל הקשר הפורטוגלי"

תקציר: פורטוגל - אנדורה 0:7/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו המשיך אמש (רביעי) במסע שלו אל עבר שיא השערים של עלי דאי. כוכב נבחרת פורטוגל כבש בפעם ה-102 במדים הבינלאומיים וכעת הוא רחוק שבעה כיבושים בלבד מהאגדה של נבחרת איראן. על הדרך, חגג מול אנדורה את שערו ה-746 בקריירה - שווה ערך לשחקן העבר האגדי פרנץ פושקש. את רונאלדו מקדימים כעת שלושה בלבד: יוזף ביצאן הצ'כי (805 שערים), רומאריו (772 שערים) ופלה (767 שערים).

האם ישבור את השיא במדי יובנטוס? לא בטוח. באיטליה מעלים הבוקר (חמישי) פעם נוספת את האפשרות ש-CR7 יימכר בקיץ הבא, בעיקר בשל ההשלכות הכלכליות. "אי אפשר להחליף אותו על כר הדשא, אבל מבחינה כלכלית זה משמעותי מאוד", נכתב ב"קוריירה דלו ספורט".

רונאלדו מרוויח 31 מיליון יורו נטו לעונה - עלות מעביד 64 מיליון יורו - ומהווה כ-25 אחוז מתקציב השחקנים של הגברת הזקנה. עלותו לארבע שנים עומדת על 375 מיליון יורו, ולפי התקשורת האיטלקית, הוא לא ממש מחזיר את ההשקעה במכירת חולצות, כפי שחשבו תחילה. מכירת המרצ'נדייז של יובנטוס אמנם צמחה ב-16 מיליון יורו בעונה הראשונה, אבל בשנה שעברה שוב נעצרה, בשל משבר הקורונה. יובנטוס מכרה כחצי מיליון חולצות בשנה שעברה, לעומת 1.6 מיליון של ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד.

אמש עלו מחדש השמועות לגבי מעבר אפשרי של רונאלדו לשדים האדומים, אולם אם שואלים את כוכב ווטפורד טרוי דיני, לפורטוגלי עדיף קבוצה אחרת בפרמיירליג - וולבס: "במקומו, הייתי מעדיף אותם, בגלל הקשר הפורטוגלי. זה יעבוד טוב. כל מי שיקבל אותו ירוויח כישרון עצום. זה לא יהיה אותו רונאלדו של יונייטד, אבל עדיין תקבלו ממנו שערים".

עוד בוואלה!

דירוג 25 השחקנים הטובים בעולם ל-2020: לבנדובסקי ראשון, רונאלדו רק חמישי

לכתבה המלאה

ובינתיים ביובנטוס, פאולו דיבאלה תוקף את מכחישי הקורונה. "הם חכמים כמו אנשים שמאמינים שכדור הארץ שטוח", אמר הארגנטינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully