וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "אני מאוד מתרגש, החלום מעבר לפינה"

הישראלי הוצב במקום הרביעי במוק דראפט העדכני של ESPN, פרקינס: "אי אפשר לוותר על שחקן כזה". בשיחת זום שערך עם עיתונאים אמריקאים סיפר: "דיברתי עם עומרי כספי כל יום, הוא עזר לחלום הזה להתגשם"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

פחות משבוע נותר עד דראפט 2020, וב-ESPN פרסמו הבוקר (חמישי) את התחזית העדכנית שלהם. לפי המוק דראפט האחרון, דני אבדיה ייבחר במקום הרביעי על ידי שיקגו, בזכות "גודל נהדר, אורך, יכול לשחק בעמדות 1-4 בשני צידי המגרש. הוא יכול להיכנס מיד לחמישייה", לדבריו של מומחה הדראפט מייק שמיץ. שחקן העבר ופרשן ההווה קנדריק פרקינס הסכים והחמיא לישראלי: "הוא מוכשר מאוד, אי אפשר לוותר על שחקן כזה. הוא מתאים באופן מושלם לשיקגו". ים מדר, אגב, הוצב במקום ה-47, שם תבחר בוסטון.

"הוא בלי ספק מועמד מסקרן", נכתב ב"דיילי הראלד" בשיקגו. "דני מזכיר סיפורי הצלחה אחרים מאירופה. הוא נער צעיר ומוכשר, בדומה ללוקה דונצ'יץ', וכישורי המסירות שלו מזכירים לארתוראס קרנישובאס את סיפור ההצלחה שלו בדנבר, ניקולה יוקיץ'. הבעיה בלהעריך את אבדיה היא שהוא לא דונצ'יץ' ולא יוקיץ'. הוא בערך באמצע מבחינת הגודל. קשה לדמיין אותו הופך לסקורר דומיננטי כמו לוקה, וניקולה הוא סנטר עב בשר ששולט בצבע. אבדיה הוא פורוורד שעדיין עולה במשקל, עוד מוקדם לדעת האם יהווה איום בזריקה מבחוץ".

כשנשאל אמש על ידי העיתונאים האמריקאים בשיחת זום מה היה חשוב לו להראות באימונים האישיים, השיב: "כמה תחרותי אני, כמה אני אוהב לעבוד ולהשתפר בחדר הכושר. ופשוט להראות את האופי שלי, אני נהנה. בסופו של דבר אני משחק כדורסל, הדבר שאני אוהב לעשות, אז למה שלא אלך לחדר כושר, אשים מוסיקה ואנסה להשתפר?"

בשיחת הזום התייחס אבדיה גם להיותו ישראלי ולתקדים ההיסטורי - אף שחקן לא נבחר במקום כל כך גבוה בדראפט. "ישראל מדינה קטנה מאוד", סיפר. "לא ייצרנו שחקנים כמו במקומות אחרים, אז לשים את הדגל שלנו, איפה שלא יהיה, זה חשוב מאוד עבורי. אני גאה שאוכל לעשות זאת. דיברתי עם עומרי כספי כל יום, הוא הדריך אותי ועזר לחלום שלי להתגשם. זה היה מיוחד מאוד שיש מישהו כמוהו, עם כל הניסיון שלו, ואני אסיר תודה".

אבדיה הוסיף ואמר: "להיות בקבוצה הנכונה, בסיטואציה הנכונה, יעזור לי להיות השחקן הטוב ביותר שאני יכול להיות. אני מאוד מתרגש, החלום מעבר לפינה. עבדתי כל כך קשה בשביל זה, וזו תהיה זכות לשחק בליגת הכדורסל הטובה בעולם. אני מקווה שאהיה טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully