וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניק וילדסחוט: "סיינסברי השתכר ונרדם באמבטיה באילת, המצאנו תירוצים כדי שלא יידפק"

10.11.2020 / 14:25

שחקן מכבי חיפה חשף בהולנד תקרית בחופשה עם הבלם האוסטרלי. על החיים בישראל: "מרגיש כמו בחופשה, אני הולך לאימון בבגדים קצרים. החיים פה נפלאים"

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

יאניק וילדסחוט שחקנה של מכבי חיפה ייעדר כידוע כחודש בגלל הפציעה בשריר הירך האחורי. את הזמן הפנוי ההולנדי ניצל כדי לספק ריאיון מעניין לתקשורת בארצו, שם הוא התייחס לחיים שלו במועדון הירוק וחשף גם מקרה משעשע שקרה עם טרנט סיינסברי הבלם האוסטרלי ששוחרר מהקבוצה באוגוסט.

על החיים בישראל: "בהתחלה חששתי כי לישראל יש תדמית מאוד שלילית בהולנד. כמובן שאספתי בעצמי מידע על המדינה והקבוצה לפני שהגעתי, אבל עכשיו אני רואה שהחיים נפלאים פה. יש פה 35 מעלות חום ואני חי על החוף. אני הולך לאימונים במכנסיים קצרים. שירותי הרפואה פה מאוד מקצועיים. הכדורגל פה מספר אחד, אבל מלבד זה אני מרגיש כמו בחופשה".

שחקן מכבי חיפה יאניק וילדסחוט. מאור אלקסלסי, סוכנות ג'יני
וילדסחוט/סוכנות ג'יני, מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה דולב חזיזה (מימין), יאניק וילדסחוט, טרנט סיינסברי. יוסי ציפקיס
חגגו קצת יותר מדי. טרנט סיינסברי עם יאניק וילדסחוט/יוסי ציפקיס

וילדסחוט חשף קטע שהיה לו עם סיינסברי בחופשה באילת: "נסענו לאילת שהיא המאיורקה של ישראל. יצאנו עם החבר'ה של הקבוצה ושתינו. יצאנו החוצה ואז ראינו שסיינסברי נעלם. מתברר שכשהוא חזר הביתה שיכור, הוא נכנס לאמבטיה ונרדם. כל הדירה שלו הוצפה. הוא נבהל והתעורר כשלא היה יכול לנשום. אחרי זה המצאנו תירוצים כדי שהוא לא יידפק".

על הקהל הישראלי החם: "ביום הראשון שלי כאן, הלכתי ברוגע לסופר מרקט. פתאום מישהו תפס אותי ולפני שהבנתי מי זה, הוא צילם אותנו לסלפי בלי לשאול אותי. אלו הבדלי התרבות פה. פה גם צועקים מהצד השני של הרחוב ואומרים 'וילדסחוט, תמונה תמונה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully