וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא עוד תתגעגע ל"הבימה": הקושי שמחכה לאודליה פרידמן בהפועל תל אביב

10.11.2020 / 6:30

בזמן שכולם מסביב נוברים בעברה השנוי במחלוקת של המנכ"לית החדשה של האדומים, היא זו שצריכה לתהות האם כדאי לה להתמודד עם הכאוס הניהולי שתפגוש בממלכת ניסנוב - ממלכה שבה גם אחרי ניצחון על חדרה מדברים בעיקר על התחתית. על 48 השעות הסוערות של הקבוצה

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה/ספורט 1

פחות מ-48 שעות עברו מאז מינויה של אודליה פרידמן למנכ"לית הפועל תל אביב, וכלי התקשורת לא מפסיקים לנבור בעברה המפוקפק בניהול תיאטרון "הבימה"- מצטטים שחקנים, עובדים ועסקנים בנוגע לנזקים שנגרמו להם, שואלים האם היא ראויה להיות המנכ"לית של הפועל תל אביב ומוצאים כל פיסת מידע על ההיסטוריה שלה.

בתוך כל ההתעסקות הזאת, נדמה ששאלות מהותיות נדחקו הצידה: האם פרידמן יודעת לאן היא נכנסת? האם יש לה בכלל סיכוי להשפיע על הניהול של הפועל תל אביב? מה באמת ידרשו ממנה מעבר לגיוס ספונסרים?

אם בוחנים ההתנהלות הפועל תל אביב בשנים האחרונות מקרוב, מבינים שהעבר המפוקפק של פרידמן ב"הבימה" הוא כלום לעומת העבר המפוקפק של הפועל תל אביב.

אודליה פרידמן מנכ"לית הפועל תל אביב. דני מרון
ראש חולה במיטה חולה. אודליה פרידמן אמש/דני מרון

נקודת המוצא לכל דיון על פרידמן היא שהנהלת הפועל תל אביב כבר "שרופה" בעיני הקהל. האחים ניסנוב וזאב גרינברג יכולים להישאר בעלים, אבל היו צריכים כבר מזמן להעביר את המנדט למישהו אחר, הן בצד הניהולי והן בצד המקצועי.

כשמשה סיני הצטרף למועדון הוא לא קיבל הגדרת תפקיד מסודרת - הוא נע בין הטייטלים "נציג הבעלים", "יועץ מקצועי", "מנהל מקצועי". האחים ניסנוב הצהירו שהם זזים הצידה ונותנים לשחקן העבר האגדי את המושכות. בפועל, מהר מאוד ההחלטות חזרו לידיים של הבעלים. כשסיני הרגיש שזה כבר הופך להיות בדיחה הוא כמעט עזב, אבל בסופו של דבר שוכנע להישאר ולתת צ'אנס נוסף. מאז איציק ניסנוב כבר הספיק לזוז הצידה ולחזור, מאיר ובועז תושב כבר התנתקו והפנטזיות על כסף שיזרום מדובאי מפתות את כולם, אבל בשורה התחתונה עדיין לא קרה כלום.

בתוך כל העסק הסבוך הזה, הנהלת הפועל תל אביב חיפשה דמות שתדע להכניס כסף. חלק מהאנשים שיצרו קשר ורואיינו הבינו כי מדובר במשרה בה יקבלו עמלות בתמורה לגיוס ספונסרים ולא מעבר לכך. בהגדרת התפקיד של הפועל תל אביב פרידמן מקבלת סמכויות נרחבות, אך בפועל, פרט לגיוס כספים עבור המועדון הסיכויים שלה לקבל יד חופשית ולהיות חלק מקבלת ההחלטות, כמעט ולא קיימים. אם היא תצליח לגייס כספים היא תקבל כבוד גדול מראשי המועדון, אך כאן זה גם ייגמר. הפועל תל אביב הנוכחית כבר לא תעבור גלגול נוסף, זה ברור וידוע. הדברים ישתנו רק כשהמנדט הניהולי יעבור באמת למישהו אחר.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל חדרה

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב עם עומרי אלטמן. אריאל שלום, מערכת וואלה!
גם אחרי ניצחון, בהפועל תל אביב עדיין מדברים על בריחה מהתחתית/מערכת וואלה!, אריאל שלום

מלבד ההתעסקות במינוי של פרידמן, הפועל תל אביב גם שיחקה אתמול (שני) ואפילו ניצחה 0:1 את הפועל חדרה. בקבוצה חששו מאוד לפני המשחק, שכל תוצאה בו פרט לניצחון הייתה מגבירה את מד הלחץ עם היציאה לפגרת הנבחרות. אושר דוידה הוא השחקן הראשון של הפועל תל אביב שנולד במאה ה-21 וכובש בליגה, ובמועדון מקווים מאוד שהוא לא יהיה האחרון השנה. כך או כך, בשיחות סגורות מדברים בהפועל תל אביב כל הזמן על החשש ממאבקי ירידה והצורך לגרד נקודות ולברוח כמה שיותר מהר מהתחתית.

ניר קלינגר אמר בסיום: "אנחנו שמחים על הניצחון. כל המשחקים יהיו דומים וקשים. עשינו את זה מסובך עם ההרחקה הלא מחוייבת ולא חכמה של רז שלמה, זה הכניס אותנו לתוספת הזמן בלחץ אטומי. בסך הכול שלטנו במשחק, צריך לעבור את כל התקופה הזאת עם כל הקשיים, מה גם שיש כאן גם הזדמנות להרבה צעירים לקבל הזדמנות וכדאי להם לקחת אותה".

אושר דוידה הוסיף: "היה משחק קשה מאוד, שתי הקבוצות עמדו מצויין מבחינה טקטית. היינו חייבים את שלוש הנקודות האלה ומכאן נצא לדרך חדשה. יש לנו כמעט שבועיים כדי להתכונן למשחק הבא. אני הכי שמח בעולם על השער הראשון, ומקווה להמשיך ולעזור לקבוצה".

הקבוצה הודיעה היום על החלטתה לאשר לעמנואל בואטנג להמריא לחופשה לגאנה כדי לשהות לצד אביו החולה. בואטנג צפוי לחזור בעוד חמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully