וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר דוידה על שער הבכורה: "חיכיתי לרגע הזה כל החיים"

9.11.2020 / 22:34

קשר הפועל תל אביב חגג אחרי ה-0:1 מול חדרה. קלינגר: "הגיע לנו לנצח", מימר: "אנחנו בתקופה שבה הכול הולך הפוך"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה/ספורט 1

הפועל תל אביב ניצחה הערב (שני) 0:1 את הפועל חדרה במסגרת המחזור השישי ובמה שהיה בסך הכול המשחק הרביעי של השתיים העונה. אושר דוידה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-59 וסידר לקבוצה שלו שלוש נקודות יקרות, דיא לבאבידי הורחק בחדרה (54), רז שלמה בהפועל תל אביב (87).

אושר דוידה שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. דני מרון
ניצחון חשוב מאוד. דוידה/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "זה לא רק עניין של ניצחון, זאת תקופה לא פשוטה לכולנו ולהפועל תל אביב בפרט. האפשרויות שלנו היו מוגבלות מאוד בגלל כל מיני מתווים וחישובים וזה קושי. אבל מצד שני זאת הזדמנות. הקורונה זו הזדמנות וגם המצב של הפועל תל אביב זו הזדמנות לשחקנים צעירים להוכיח את עצמם ולנצח עבורנו. זה היה ההבדל היום, שיחקו שחקנים צעירים, שלנו ממחלקת הנוער ולמעט חמש או שש הדקות האחרונות שסתם נלחצנו בגלל האדום המיותר הזה, הגיע לנו לנצח. המפגשים עם חדרה תמיד קשים, אבל לפחות אנחנו מנצחים.

"הייתי בלחץ. המועדון שלנו מתנהל תחת הבלגן מסביב והעובדות הפיננסיות טוב, בשקט. בתוך חדר ההלבשה, גם אם חלילה היינו מפסידים, לא היה אסון. אנחנו מבינים את המצב ומתנהלים בהתאם. אני לא יוצא מגדרי, אבל זה ניצחון חשוב. כל משחק בליגה יהיה כך. היו מהלכים יפים ודברים טובים. צריך לשפר את האינטנסיביות וההצטרפות להתקפה. חדרה לא פראיירית, קבוצה קשה, אבל המשחק היה בשליטה שלנו. חבל שלא כבשנו את השני, היו לנו חצאי מצבים. נשפר את האיכויות ובשביל זה צריך ביטחון ונקודות. אני מקווה שאנחנו בכיוון הנכון, זה התחיל נגד בית"ר בשבוע שעבר, נמשך היום ואני מקווה שגם הלאה".

כובש שער הניצחון אושר דוידה: "חיכיתי לרגע הזה כל החיים, עבדתי קשה בשביל זה. אין שמח ממני לנצח ככה כמו שהפועל תל אביב אוהבת. הניצחון הזה ייתן לנו שקט בשבועיים הקרובים ונבוא מוכנים יותר במשחקים הבאים. אין מאושר ממני ורק שנמשיך כך".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
יכול לחזור לנשום. קלינגר/דני מרון

מאמן חדרה שרון מימר היה עצבני מאוד לאורך כל המשחק על הקווים והרבה להתלונן לשופטים. בסיום הוא אמר: "אני לא חושב שהיינו פחות טובים מהיריבה. האדום פה קצת עזר לקבוצה השנייה. חבל. יש תקופות שבהן כל הדברים הולכים הפוך ואנחנו בתקופה כזו. כאחד שהיה בתקופה כזו, אני יודע שזה משתנה. בכל פעם שקורה לנו משהו, אני מרגיש כמה חדרה חזקה. יש לי חבורה של גברים שלא פחות טובה מרוב הליגה. אני מאמין שחדרה תצא לדרך חדשה וטובה.

"היו לנו שני מצבים במחצית הראשונה, בעטו ממצבים נוחים החוצה. עד האדום לא היה להפועל תל אביב יתרון. זה נתן ליריבה יתרון. אלה דברים שקורים ונעבור אותם. זה משחק שלישי שלנו בשבוע ובכל זאת הבאנו אנרגיות טובות. לא נפלנו מהפועל תל אביב, חסר לנו גרוש ללירה. אחד הדברים שמחזקים אותי זה לראות את החבר'ה בחדר ההלבשה. אין פה שבר, אנשים מחזקים אחד את השני. זה היופי בחדרה, יש חיבור מצוין בין השחקנים. כשתירגע התקופה הקשה הזו, נתחבר להיות קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully